NUJNO POTREBEN PREGLED ZAVORNEGA SISTEMA
Ker je vaša varnost bistvenega pomena, opravite redno kontrolo zavor pri specialistu znamke Citroën, s čimer boste preprečili, da bi se zavorna pot vašega vozila podaljšala.
- Zavorni sistem mora biti zanesljiv, zmogljiv in dolgotrajno vzdržljiv.
- Odločite se za celovito kontrolo, v sklopu katere preverijo zavorne bobne, zavorne ploščice ter zavorne kolute in sedla.
STORITEV MENJAVE ZAVORNEGA SISTEMA
ZAVORNI SISTEM
- Vzdrževanje zavor vključuje (po potrebi):
- Komplet štirih prednjih zavornih ploščic
- ali komplet prednjih zavornih diskov in ploščic
- in/ali zadnjih zavornih diskov in ploščic
- ali komplet zadnjih zavornih bobonov
- in/ali zamenjavo zavorne tekočine
- Delovne ure za namestitev opreme
- + Citroënove vizualne kontrole* vključno s poročilom o opravljenih posegih
* Vizualne kontrole, ki so odvisne od opreme vozila, so vključene, vendar ne nadomeščajo obveznega tehničnega pregleda.
ZAGOTOVITE SI OPTIMALNO DELOVANJE ZAVOR
- Zavorne ploščice morate po menjavi uteči z manjšimi zaporednimi pritiski na zavorni pedal.
- Po pranju vozila rahlo pritisnite na zavorni pedal, da pri tem nastala vročina posuši sestavne dele.
- Ne pozabite, da vsak zavorni sistem doseže optimalno zmogljivost izključno z brezhibnimi amortizerji in pnevmatikami.
BODITE POZORNI
Zavorni sistem se mora na vsak vaš ukaz odzvati nemudoma in brezhibno. Če opazite enega ali več znakov obrabe, stopite v stik z nami.
- Med zaviranjem vozilo zanaša: morda je kolesni valj ali zavorno sedlo blokirano ali pa se je enostavno izpraznila pnevmatika. Iste posledice lahko povzročijo tudi obrabljeni amortizerji.
- Med zaviranjem vozilo vibrira: najverjetneje so v okvari zavorni koluti, ali pa je nek del odvit ali pa je v prednji oziroma zadnji premi prisotna prevelika zračnost.
- Med zaviranjem se vozilo "trese": če se zavore blokirajo že ob rahlem pritisku na pedal, je to morda znak za težavo z zavornimi koluti, bobni oziroma oblogami
- Vklopi se kontrolna lučka zavor: zategnjena je ročna zavora, nivo tekočine je prenizek ali zavorne ploščice so preveč obrabljene. Tega signala nikoli ne jemljite preveč zlahka.
- Zavorni pedal je trd: to stanje lahko povzroči okvara pomoči pri zaviranju, hidravličnih cevi ali krogotoka, zavornih valjev koles ali zavornih sedel.
- Zavorni pedal je mehak: zavorni pedal se ugrezne v prazno. Da bi lahko zavirali, ga morate "pritiskati in spuščati". Opozorilo: to je znak za hujšo okvaro hidravličnega sistema.