Ogled vsebine
Zavorni sistem vozil

NUJNO POTREBEN PREGLED ZAVORNEGA SISTEMA

Ker je vaša varnost bistvenega pomena, opravite redno kontrolo zavor pri specialistu znamke Citroën, s čimer boste preprečili, da bi se zavorna pot vašega vozila podaljšala.

  • Zavorni sistem mora biti zanesljiv, zmogljiv in dolgotrajno vzdržljiv.
  • Odločite se za celovito kontrolo, v sklopu katere preverijo zavorne bobne, zavorne ploščice ter zavorne kolute in sedla.

 

STORITEV MENJAVE ZAVORNEGA SISTEMA

ZAVORNI SISTEM

  • Vzdrževanje zavor vključuje (po potrebi):

  • Komplet štirih prednjih zavornih ploščic
  • ali komplet prednjih zavornih diskov in ploščic
  • in/ali zadnjih zavornih diskov in ploščic
  • ali komplet zadnjih zavornih bobonov
  • in/ali zamenjavo zavorne tekočine
  • Delovne ure za namestitev opreme
  • + Citroënove vizualne kontrole* vključno s poročilom o opravljenih posegih



    * Vizualne kontrole, ki so odvisne od opreme vozila, so vključene, vendar ne nadomeščajo obveznega tehničnega pregleda.

ZAGOTOVITE SI OPTIMALNO DELOVANJE ZAVOR

  • Zavorne ploščice morate po menjavi uteči z manjšimi zaporednimi pritiski na zavorni pedal.
  • Po pranju vozila rahlo pritisnite na zavorni pedal, da pri tem nastala vročina posuši sestavne dele.
  • Ne pozabite, da vsak zavorni sistem doseže optimalno zmogljivost izključno z brezhibnimi amortizerji in pnevmatikami.

BODITE POZORNI

Zavorni sistem se mora na vsak vaš ukaz odzvati nemudoma in brezhibno. Če opazite enega ali več znakov obrabe, stopite v stik z nami.
  • Med zaviranjem vozilo zanaša: morda je kolesni valj ali zavorno sedlo blokirano ali pa se je enostavno izpraznila pnevmatika. Iste posledice lahko povzročijo tudi obrabljeni amortizerji.
  • Med zaviranjem vozilo vibrira: najverjetneje so v okvari zavorni koluti, ali pa je nek del odvit ali pa je v prednji oziroma zadnji premi prisotna prevelika zračnost.
  • Med zaviranjem se vozilo "trese": če se zavore blokirajo že ob rahlem pritisku na pedal, je to morda znak za težavo z zavornimi koluti, bobni oziroma oblogami
 
  • Vklopi se kontrolna lučka zavor: zategnjena je ročna zavora, nivo tekočine je prenizek ali zavorne ploščice so preveč obrabljene. Tega signala nikoli ne jemljite preveč zlahka.
  • Zavorni pedal je trd: to stanje lahko povzroči okvara pomoči pri zaviranju, hidravličnih cevi ali krogotoka, zavornih valjev koles ali zavornih sedel.
  • Zavorni pedal je mehak: zavorni pedal se ugrezne v prazno. Da bi lahko zavirali, ga morate "pritiskati in spuščati". Opozorilo: to je znak za hujšo okvaro hidravličnega sistema.