O: Klic v sili SOS in klic v primeru okvare sta že na voljo. Dodatne storitve, kot so Connected Navigation (Navigacija v živo), stanje vozila in informacije ali oddaljene funkcije bodo na voljo v bodoče. Razpoložljivost in obseg storitev se lahko razlikuje glede na državo in vozilo. Za več informacij obiščite spletno stran www.citroën.si.
O: Citroën Connect ni mogoče vgraditi v že proizvedena vozila, ampak morajo biti s tem sistemom že tovarniško opremljena.
O: Citroën Connect je na voljo kot dodatna oprema, vendar tudi standardno z vozili, ki imajo navigacijo in z električnimi vozili. Za več podrobnosti glejte cenik ali konfigurator vozil.
O: Ko kupite vozilo, opremljeno z Citroën Connect, se morate registrirati in aktivirati svoje storitve. Lahko se registrirate oziroma aktivirate storitve preko mobilne aplikacija MyCitroën. Do aplikacije MyCitroën lahko dostopate tudi preko neposredne povezave https://www.citroen.si/svet-citroena/citroen-izkusnje/my-citroen.html si naložite aplikacijo na telefon in tam odprete račun. Lahko pa odprete svoj račun neposredno na portalu Citroën Services Store https://services-store.citroen.si/.
O: Z izjemo storitve Klica v sili SOS in Asistenca, se morate pred uporabo Storitev povezljivosti, kot je Connected Navigation (Navigacija v živo), registrirati. Klic v sili SOS in Asistenca sta že aktivirana s predajo vašega vozila.
Veljajo pogoji in določila.
O: Ko je vaš račun nastavljen, se boste lahko prijavili in dostopali do njega prek aplikacije MyCitroën ali portala Citroën Services Store https://services-store.citroen.si/.
O: E-poštni naslov lahko spremenite v aplikaciji MyCitroën ali v računu portala Citroën Services Store https://services-store.citroen.si/.
Prijavite se s trenutnim e-poštnim naslovom in geslom, nato pojdite na "Moj račun" in spremenite svoje podatke. Nov e-poštni naslov bo samodejno posodobljen na vseh treh vmesnikih, v aplikaciji MyCitroën in na portalu Citroën Services Store.
O: Portal Citroën Services Store, je spletno mesto za Citroënove Storitve povezljivosti. Tu boste dobili informacije o ponudbi storitev, vključno s cenami in lahko upravljali s storitvami (npr. Registracija, aktiviranje in nakup storitve). Do portala Citroën Services Store lahko dostopate neposredno preko spletne strani https://services-store.citroen.si/ ali aplikacije MyCitroën.
O: Če želite aktivirati storitve, pojdite na portal Citroën Services Store Store https://services-store.citroen.si/ in se prijavite v svoj račun. Če še niste ustvarili računa, lahko odprete račun na portalu: https://services-store.citroen.si/
O: Vse storitve, ki so na voljo za vaše vozilo, morajo biti aktivirane v Citroën Services Store, z dvema izjemama, to sta Klic v sili SOS in Asistenca. Obe se samodejno aktivirata.
Klic v sili je zasnovan za pošiljanje podatkov reševalnim službam, izključno v nujnih primerih. Klic za pomoč na cesti (Asistenca) se lahko sproži le ročno v vozilu, torej na podlagi vaše odločitve o tem ali jo boste uporabili ali ne. Za Klic za pomoč na cesti lahko prilagodite nastavitve zasebnosti in se odločite, kateri podatki bodo poslani v primeru sproženja klica.
O: Če želite izbrisati ali spremeniti svoje podatke, se prijavite v Citroën Services Store s svojim e-poštnim naslovom in geslom, navedenima ob registraciji. Nato lahko posebne podatke iz svojega profila izbrišete v razdelku »Moj račun«. Če želite trajno izbrisati svoj račun in vse povezane podatke, pošljite e-pošto z zahtevo na: privacyrights-citroen@mpsa.com
Upoštevajte, da boste z izbrisom računa za Citroën Services Store izbrisali tudi svoj račun za aplikacijo MyCitroën.
O: Vaše ime, e-poštni naslov, geslo in VIN številka (šasija) so obvezni za odprtje računa in aktiviranje Storitev povezljivosti. Za Klic v sili in okvari ni potreben račun, na voljo so z vašim podpisom pogojev ob nakupu vozila.
O: Če vaš avto ni opremljen z navigacijskim sistemom, lahko spremenite nastavitve zasebnosti v vozilu s pritiskom črnega servisnega gumba in SOS gumba hkrati, za vsaj 1 sekundo. Za večino vozil z navigacijskim sistemom lahko spremenite zasebnost v meniju z nastavitvami. Izjema so vozila z motorjem z notranjim izgorevanjem in ki nimajo aktivirane Connected Navigation (Navigacija v živo). V teh vozilih nastavitve zasebnosti ni mogoče spremeniti s servisnim menijem, uporabite hkratni pritisk črnega servisnega gumba in SOS gumba.
O: Včasih se te stvari zgodijo, ni problem. Če ste nenamerno pritisnili gumb, ga lahko drugič neposredno pritisnete, da prekinete klic, sicer ste povezani in lahko pojasnite situacijo agentu javne reševalne službe za odziv.
O: Klic v sili se preusmeri na najbližji center za klic v sili / točko javne reševalne službe. Agent javne reševalne službe se bo pogovarjal v lokalnem jeziku. V vsakem primeru, ko potnik zaradi poškodb na primer ne more spregovoriti ali ga ni mogoče razumeti, se pošlje „minimalni nabor podatkov“, reševalne sile pa bodo poslane na lokacijo vozila. Če agent ne govori vašega jezika, lahko poskusite govoriti v angleščini.
O: Klic v sili lahko sprožite s pritiskanjem rdečega gumba SOS v vozilu, Klic za okvaro pa s pritiskom na črni servisni gumb. To je mogoče tudi, ko je vozilo ugasnjeno.
Samodejni klic v sili se sproži v primeru aktiviranja varnostnih blazin in zategovalnikov varnostnih pasov. Ta samodejni klic deluje samo pri prižganem vozilu.
O: Klic za pomoč na cesti lahko uporabite v primeru okvare vozila, ki je posledica napake mehanskih delov ali električne opreme. To velja tudi za škodo, ki je posledica nesreče, izguba energije baterije in ključ v okvari.
O: Črni servisni gumb lahko uporabite samo v primeru okvare. Pri centru za pomoč pri okvari, druge storitve ne bodo na voljo.
O: Če vaše vozilo sodi med vozila, ki jim je takšno kritje omogočeno v določenem obdobju in če so izpolnjeni pogoji politike Pomoči na cesti (Asisistence) znamke Citroën, bo svetovalec brezplačno poslal strokovno ekipo za popravilo okvare na vašo lokacijo. Če pa vaše vozilo ne spada med vozila, kjer je takšno kritje omogočeno in ne izpolnjuje pogojev politike Pomoči na cesti znamke Citroën, kupec nosi stroške ponudnika Pomoči na cesti.
Vsekakor pa je telefonski klic v center, ki nudi pomoč na cesti brezplačen.
O: S to brezplačno aplikacijo (združljivo z vsemi modeli vozil Citroën) ste povezani s svojim vozilom (odvisno od upravičenosti). Aplikacija My Citroën vam omogoča ohraniti povezavo s svojim vozilom in dostopiti do njegovih informacij. Enostavna registracija je dovolj, da imate svoj osebni prostor. Vnesti boste morali svoje vozilo, da vam aplikacija ponudi ustrezne storitve.
Aplikacija MyCitroën je združljiva samo s pametnimi telefoni iOS (različica 12 in novejše) in s pametnimi telefoni Android (različica 7 in novejše). Za uporabo vseh funkcij bo potreben minimalni paket podatkov 500 MB.
Odvisno od vrste vašega vozila (termično, električno, hibridno) in njegove upravičenosti do storitve vam aplikacija omogoča dostop do različnih funkcij, kot so spremljanje vaše vožnje in ravni porabe goriva ali električne energije, naročanje na servis, dostop do navodil za uporabo, upravljanje na daljavo, itd.
O: Aplikacija MyCitroën je na voljo za prenos iz trgovine Google Play in Apple App Store.
V: Kako ustvariti in upravljati svoj račun MyCitroën?
O: Zahvaljujoč vašemu računu MyCitroën imate enostaven dostop do:
· Mobilne aplikacije MyCitroën
· Portala CITROËN Services Store
Ustvarjanje in aktivacija računa
Pustite, da vas vodi postopek registracije in preprosto ustvarite račun MyCitroën na portalu CITROËN Services Store ali v mobilni aplikaciji MyCitroën.
Določiti boste morali svoje podatke za prijavo, tako da vnesete svoj elektronski naslov (to bo vaše uporabniško ime) in geslo ter vnesete nekaj osebnih podatkov.
Opomba:
- Vaš račun bo aktiven, ko boste potrdite registracijo z aktivacijskim e-mailom.
O: Niste prejeli aktivacijskega emaila: preverite, če se elektronsko sporočilo ne nahaja v vaši mapi Neželena pošta.
- Povezava mojega aktivacijskega elektronskega sporočila ne deluje: ponovno si ga pošljite preko spodnje povezave: https://id-dcr.citroen.com/account/activation-mail?
V primeru neuspeha se obrnite na oddelek za stike s strankami prek spletnega obrazca, ki je na voljo tukaj.
Če se težava po upoštevanju teh navodil ponovi, lahko dostopate do storitve Kontakt in Asistenca tako, da izpolnite obrazec, ki je na voljo v aplikaciji My Citroën.
O: Iz MyCitroën se je mogoče odjaviti:
- Na spletnem portalu Citroën Services Store, pojdite na »MOJ RAČUN«, »MOJI OSEBNI PODATKI«, na dnu strani kliknite »ODJAVA«.
- V aplikaciji MyCitroën prek ikone »Osebe/profila« in nato s klikom na »ODJAVA«. Če se odjavite, ne boste več mogli prejemati informacij v zvezi z upravljanjem vaših pogodb.
Vendar to dejanje ne bo imelo nobenega vpliva na vaše trenutne pogodbe in tudi na morebitne stroške, povezane z njimi. Če želite prekiniti pogodbe, oddajte zahtevek preko spletnega obrazca, ki je na voljo tukaj.
Če želite odstraniti tudi aplikacijo MyCitroën, lahko to storite neposredno v pametnem telefonu. Vsi podatki v zvezi z vašim vozilom (položaji GPS, opozorila o vzdrževanju, opravljene vožnje itd.) bodo trajno izbrisani.
O: Posodobitve zemljevidov lahko naložite s spletnega mesta https://www.citroen.si/nakup/kartografija.html ali jih dobite pri lokalnem trgovcu in serviserju Citroën.
Opomba: Za nekatera vozila so posodobitve zemljevidov trenutno brezplačne in so na voljo četrtletno obdobje. Trgovec lahko zaračuna namestitev.
O: Izbrano parkirno hišo lahko preprosto izberete kot cilj v vašem navigacijskem sistemu z enim klikom na navigacijski simbol. Informacije o parkiranju so na voljo samo za parkirne hiše, ki sodelujejo v sistemu poročanja.
O:Ta storitev zagotavlja dostop do informacij o lokacijah bencinskih servisov in cenah goriva v aktualnem času. To vozniku omogoča, da izbere najbližji in najugodnejši bencinski servis. Cene goriva so na voljo samo za bencinske servise, ki sodelujejo v sistemu poročanja.
O: Če želenega naslova ne najdete v načinu »klasično iskanje«, je na voljo učinkovitejši način »hitro iskanje« FTS (free text search).
Za informacije boste pod "Iskanje" na vrhu zaslona našli zgodovino starih iskanj. Sledite spodnjim korakom (odvisno od zaslona vašega vozila):
• Na navigacijskem zaslonu pritisnite "Išči".
Preusmerjeni boste na virtualno tipkovnico. Po želji vnesite polni naslov ali ime točke interesa POI, ki ga iščete.
O: Če želenega naslova ne najdete v načinu »klasično iskanje«, je na voljo učinkovitejši način »hitro iskanje« FTS (free text search).
Za informacije boste pod "Iskanje" na vrhu zaslona našli zgodovino starih iskanj. Sledite spodnjim korakom (odvisno od zaslona vašega vozila):
• Na navigacijskem zaslonu pritisnite "Išči".
Preusmerjeni boste na virtualno tipkovnico. Po želji vnesite polni naslov ali ime točke interesa POI, ki ga iščete.
O: Prepričajte se, da ste aktivirali varen WIFI, preden nadaljujete z dejanji:
- WIFI doma
- WIFI iz vašega pametnega telefona
- Druge zaščitene točke WIFI
Navodila pa se nahajajo tukaj.
O: Navodila pa se nahajajo tukaj.
Če se težava po upoštevanju teh navodil ponovi, lahko dostopate do storitve Kontakt in Asistenca tako, da izpolnite obrazec, ki je na voljo v aplikaciji My Citroën.
O: Ti dve storitvi, Remote Control in e-Remote Control, vam ponujata različne in učinkovite funkcije, ki zagotavljajo edinstveno izkušnjo udobja, tudi onkraj vožnje.
E-Remote Control je brezplačna storitev, ki je na voljo za nova električna in priključna hibridna vozila. Storitev daljinskega upravljanja e-Remote je na voljo samo v mobilni aplikaciji MyCitroën. Aplikacija MyCitroën vam omogoča, da kadar koli preverite stanje napolnjenosti in doseg vašega vozila. Če je vaše vozilo priključeno na polnilno postajo, lahko polnjenje upravljate tudi na daljavo. Več informacij na : https://services-store.citroen.si/
Remote Control je plačljiva storitev, ki je na voljo za nova vozila z motorjem z notranjim zgorevanjem, električna in priključna hibridna vozila, ki omogoča interakcijo med vašim pametnim telefonom in vozilom na daljavo. To storitev lahko uporabljate v aplikaciji MyCitroën. Z daljinskim upravljalnikom lahko preverite stanje zaklepanja vašega vozila in zaklenete ali odklenete vrata s preprostim dotikom na pametnem telefonu. Prav tako lahko prižgete zunanje luči in/ali potrobite, da boste na parkirišču našli svojega Citroëna. Več informacij na : https://services-store.citroen.si/
O: Storitev e-Remote Control zahteva varno identifikacijo za prepoznavanje uporabnika. Če želite pridobiti storitev, sledite spodnjim korakom (upoštevajte, da bo pogodba izbrisana oziroma ne bo aktivirana, če že obstaja na vašem vozilu):
1. Prenesite aplikacijo MyCitroën in ustvarite svoj račun
2. Vnesite svoj VIN - izberite e-Remote Control na seznamu razpoložljivih storitev
3. Naročite se na storitev na spletnem portalu Citroën Services Store (kompatibilno z vsemi brskalniki razen z Internet Explorerjem). Ob koncu sklenitve naročnine vas bo za naslednje korake preusmeril na mobilno aplikcijo MyCitroën (za uproabo storitve e-Remote, morate imeti že prej naloženo aplikacijo in kreairan račun).
4. Zaključite aktivacijo v avtu s svojim ključem v 3 korakih:
a. Registrirajte zaupanja vredno telefonsko številko
b. Registrirajte pametno napravo in ustvarite pin kodo / VARNOSTNO KODO
c. Pojdite do svojega vozila s pametnim telefonom in ključem, vzpostavite povezavo Bluetooth® in pritisnite gumb za zagon
5. Po samodejnem prenosu in namestitvi vdelane programske opreme v vašem vozilu, če je to potrebno, lahko uporabite e-Remote Control.
Opomba: med sklenitvijo vaše naročnine na storitev in aktivacijo redno osvežujete domačo stran aplikacije (pridržite prst na vizualnem delu vozila in povlecite navzdol na dno telefona. Nato spustite).
O: Če je vaše vozilo priključeno na polnilno postajo, lahko polnjenje upravljate tudi na daljavo. Ne skrbite, aplikacija vas bo obvestila, ko se bo baterija napolnila ali če se bo polnjenje ustavilo. Ko svoj Citroën povežete s polnilno postajo, lahko polnjenje upravljate prek pametnega telefona.
Polnjenje lahko na daljavo zaženete, ustavite ali programirate, kadar koli želite, na primer v obdobjih nižjih cen električne energije.
Hitrost polnjenja in preostali čas polnjenja lahko spremljate tudi v realnem času preko mobilne aplikacije MyCitroën.
V primeru nenačrtovane prekinitve polnjenja boste prejeli obvestilo preko aplikacije MyCitroën. Ko bo polnjenje končano, boste tudi prejeli obvestilo.
O: Po preprodaji vašega vozila, vračilu v dolgoročnem najemu, uničenju, kraji ali po želji nas morate obvestiti preko kontaktnega obrazca, da lahko nadaljujemo z odpovedjo želenih pogodb. Če si premislite glede spletnega nakupa pogodbe o storitvi, imate 14 dni časa za odstop od pogodbe, če uveljavite to pravico, vam povrnejo naročeno storitev.
V kateremkoli od zgoraj omenjenih primerov ((i) in (ii)) mora stranka obvestiti PSA Automobiles SA, in sicer ali pisno na naslov Customer Relations Department, Case YT 227, 2/10 Bd de l’Europe, 78092, Poissy, France ali preko spletnega obrazca, ki je na voljo na tukaj.
O: Povezane storitve lahko obnovite prek spleta na Citroën Services Store ali prek mobilne aplikacije MyCitroën.
Opomba:
· Trenutno veljavne predlagane cene in trajanja so na voljo v trgovini Citroën Services Store.
· Ob podaljšanju pogodbe o povezovalnih storitvah vozilo ohrani potrebne parametre za povezovalne storitve.
· Citroën Services Store ne sprejema virtualnih bančnih kartic.
O: Če ste prejeli sporočilo "Vozilo ni primerno/ni kompatibilno", preverite, ali je datum začetka garancije pravi.
Če je manj kot 2 dni od začetka garancije: poskusite znova naslednji dan
Če je več kot ali enako 2 dni, se obrnite na oddelek za odnose s strankami prek obrazca, ki je na voljo tukaj.
Če se težava po upoštevanju teh navodil ponovi, lahko dostopate do storitve Kontakt in Asistenca tako, da izpolnite obrazec, ki je na voljo v aplikaciji My Citroën.