Ogled vsebine
Povezljive storitve FAQ
POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA
O storitvah povezljivosti
SEZNAM POGOSTIH VPRAŠANJ
Storitve Povezljivosti
SPLOŠNO
V: Kaj je Citroën Connect?
O: Citroën Connect je nov način, da ostanete povezani in varni na cesti. Sistem pametnih tehnologij so vedno na voljo za pomoč in storitve povezljivosti, ki nudijo varnost in inovacije. Citroën nudi udobje miru in brezskrbno mobilnost za voznika. Citroën vam omogoča, da vozite pametno s svetovanjem o prometnih razmerah in informacijah o vozilu ali poti. Citroën vas ohrani varne in poskrbi, da je vsako potovanje vznemirljivo in učinkovito.
V: Katere storitve so na voljo z Citroën Connect?

O: Klic v sili SOS in klic v primeru okvare sta že na voljo. Dodatne storitve, kot so Connected Navigation (Navigacija v živo), stanje vozila in informacije ali oddaljene funkcije bodo na voljo v bodoče. Razpoložljivost in obseg storitev se lahko razlikuje glede na državo in vozilo. Za več informacij obiščite spletno stran www.citroën.si

 

V: Katera vozila so opremljena z Citroën Connect?
O: Citroën Connect je na voljo z modeli C3 Aircross, C4, C5 Aircross, C5 X, Berlingo, SpaceTourer, in za vse nove modele, kot na primer novi C4 X.
V: Ali so vse storitve na voljo v vseh vozilih?
O: Razpoložljivost in obseg storitve se razlikujeta glede na državo in vozilo. Takoj ko odprete račun in se prijavite v portal Citroën Services Store, lahko dodate VIN (šasijo) svojega vozila in pridobite informacije, katere storitve bodo na voljo za vaš avto.
V: Ali imam lahko Citroën Connect v svojem trenutnem vozilu?

O: Citroën Connect ni mogoče vgraditi v že proizvedena vozila, ampak morajo biti s tem sistemom že tovarniško opremljena.

 

V: Kako dobim Citroën Connect ?

O: Citroën Connect   je na voljo kot dodatna oprema, vendar tudi standardno z vozili, ki imajo navigacijo in z električnimi vozili. Za več podrobnosti glejte cenik ali konfigurator vozil.

 

V: Kako začnem uporabljati Citroën Connect?

O: Ko kupite vozilo, opremljeno z Citroën Connect, se morate registrirati in aktivirati svoje storitve. Lahko se registrirate oziroma aktivirate storitve preko mobilne aplikacija MyCitroën. Do aplikacije MyCitroën lahko dostopate tudi preko neposredne povezave https://www.citroen.si/svet-citroena/citroen-izkusnje/my-citroen.html si naložite aplikacijo na telefon in tam odprete račun. Lahko pa odprete svoj račun  neposredno na portalu Citroën Services Store  https://services-store.citroen.si/.

 

V: Ali se moram za uporabo storitev Citroën Connect  registrirati?

O: Z izjemo storitve Klica v sili SOS in Asistenca, se morate pred uporabo Storitev povezljivosti, kot je Connected Navigation (Navigacija v živo), registrirati. Klic v sili SOS in Asistenca sta že aktivirana s predajo vašega vozila.

Veljajo pogoji in določila.

 

V: Kako lahko dostopam do svojega računa?

O: Ko je vaš račun nastavljen, se boste lahko prijavili in dostopali do njega prek aplikacije MyCitroën ali portala Citroën Services Store  https://services-store.citroen.si/.

 

V: Spremenil/a sem svoj e-poštni naslov. Kako lahko spremenim svoj e-poštni naslov v svojem računu?

O: E-poštni naslov lahko spremenite v aplikaciji MyCitroën ali v računu portala Citroën Services Store  https://services-store.citroen.si/.

Prijavite se s trenutnim e-poštnim naslovom in geslom, nato pojdite na "Moj račun" in spremenite svoje podatke. Nov e-poštni naslov bo samodejno posodobljen na vseh treh vmesnikih, v aplikaciji MyCitroën in na portalu Citroën Services Store.

 

CITROËN SERVICES STORE
V: Kaj je portal Citroën Services Store?

O: Portal Citroën Services Store, je spletno mesto za Citroënove Storitve povezljivosti. Tu boste dobili informacije o ponudbi storitev, vključno s cenami in lahko upravljali s storitvami (npr. Registracija, aktiviranje in nakup storitve). Do portala Citroën Services Store lahko dostopate neposredno preko spletne strani https://services-store.citroen.si/  ali aplikacije MyCitroën.

 

V: Kako lahko aktiviram storitve?

O: Če želite aktivirati storitve, pojdite na portal Citroën Services Store Store https://services-store.citroen.si/  in se prijavite v svoj račun. Če še niste ustvarili računa, lahko odprete račun na portalu: https://services-store.citroen.si/

 

V: Ali je treba vse storitve aktivirati na portalu Citroën Services Store ?

O: Vse storitve, ki so na voljo za vaše vozilo, morajo biti aktivirane v  Citroën Services Store, z dvema izjemama, to sta Klic v sili SOS in Asistenca. Obe se samodejno aktivirata.

Klic v sili je zasnovan za pošiljanje podatkov reševalnim službam, izključno v nujnih primerih. Klic za pomoč na cesti (Asistenca) se lahko sproži le ročno v vozilu, torej na podlagi vaše odločitve o tem ali jo boste uporabili ali ne. Za Klic za pomoč na cesti lahko prilagodite nastavitve zasebnosti in se odločite, kateri podatki bodo poslani v primeru sproženja klica.

 

V: Kako lahko prekličem storitev?
O: Če želite preklicati storitev, se obrnite na center za pomoč strankam. Kontaktne podatke najdete na koncu razdelka s pogostimi vprašanji. Svetovalec zahtevek odpre in obravnava vašo prošnjo. Prosimo, da ste ob nakupu storitve pozorni, saj so nekatere storitve plačljive in bo vaša kreditna kartica bremenjena po 15 dneh. V tem času lahko center za pomoč strankam prekliče nakup. Po 15 dneh vračilo ni več možno. Prosimo, upoštevajte, da izbris vozila iz svojega profila ne povzroči preklica storitve.
V: Ali lahko na račun Citroën Services Store dodam več vozil?
O: Da, na svoj račun lahko dodate do 10 vozil. Pojdite na »Moj račun« in v poseben razdelek vpiši številko VIN (šasija). Novo vozilo bo avtomatsko dodano na vaš račun.
V: Kako lahko izbrišem svoj račun v Citroën Services Store?

O: Če želite izbrisati ali spremeniti svoje podatke, se prijavite v Citroën Services Store s svojim e-poštnim naslovom in geslom, navedenima ob registraciji. Nato lahko posebne podatke iz svojega profila izbrišete v razdelku »Moj račun«. Če želite trajno izbrisati svoj račun in vse povezane podatke, pošljite e-pošto z zahtevo na:  privacyrights-citroen@mpsa.com

Upoštevajte, da boste z izbrisom računa za Citroën Services Store izbrisali tudi svoj račun za aplikacijo MyCitroën.

 

V: Ali moram plačati za storitve Citroën Services Store?
O: S Citroën Connect so storitve brezplačne 10 let in imate možnost nakupa storitev glede na vaše povpraševanje in razpoložljivost. Storitve, ki so vključene in brez dodatnega plačila, so na primer Klic v sili SOS in Asistenca, informacije o vozilu, upravljanje potovanj in vožnje, upravljanje na daljavo e-Remote Control, itd. Connected Navigation Pack (Navigacija v živo) je vključena brezplačno prva 3 leta. 
V: Kako kupim storitve?
O: Storitve lahko kupite na portalu Citroën Services Store. Prijavite se s svojim imenom in geslom, ki ste ga ustvarili, in če tega še niste storili, dodajte vozilo v vaš profil, tako da vnesete VIN številko (šasijo). Prikazane bodo storitve, ki so na voljo za vaše osebno vozilo. Tako se lahko odločite za aktiviranje ali nakup storitev na spletu. Ko se odločite za nakup storitve, boste morali vnesti podatke o svoji kreditni kartici, da bo nakup uspešen. Po nakupu boste videli storitev, ki je dodana v vaš profil.
ZASEBNOST PODATKOV
V: S kom Citroën Connect deli vaše osebne podatke in za kakšne namene?
O: Citroën Connect razkriva vaše osebne podatke za namene in prejemnike, ki so navedeni v pravilniku o zasebnosti  https://services-store.citroen.si/legal/politika-zasebnosti
V: Ali vozilo pošlje podatke o lokaciji?
O: Vaša lokacija je potrebna za zagotavljanje storitev. S konfiguracijo nastavitev zasebnosti lahko kadar koli prikrijete svojo lokacijo ali zaprete oddajanje podatkov (razen klica v sili). Če se premislite, lahko znova prilagodite nastavitve zasebnosti in tako razkrijete svojo lokacijo za storitve trgovine Citroën Connect. Le v nujnih primerih bo to odpravljeno zaradi zaščito vašega življenja.
V: Kateri osebni podatki se zbirajo?
O: Za registracijo morate vnesti svoje ime, svoj e-poštni naslov in ustvariti morate geslo. Za aktivacijo storitve morate vnesti številko VIN (šasijo) svojega vozila. Za nekatere storitve bo potreben tudi vnos vaše mobilne telefonske številke in naslova bivališča.
V: Ali se lahko odločim, kateri podatki se zbirajo?

O: Vaše ime, e-poštni naslov, geslo in VIN številka (šasija) so obvezni za odprtje računa in aktiviranje Storitev povezljivosti. Za Klic v sili in okvari ni potreben račun, na voljo so z vašim podpisom pogojev ob nakupu vozila.

 

V: Kako lahko spremenim nastavitve zasebnosti?

O: Če vaš avto ni opremljen z navigacijskim sistemom, lahko spremenite nastavitve zasebnosti v vozilu s pritiskom črnega servisnega gumba in SOS gumba hkrati, za vsaj 1 sekundo. Za večino vozil z navigacijskim sistemom lahko spremenite zasebnost v meniju z nastavitvami. Izjema so vozila z motorjem z notranjim izgorevanjem in ki nimajo aktivirane Connected Navigation (Navigacija v živo). V teh vozilih nastavitve zasebnosti ni mogoče spremeniti s servisnim menijem, uporabite hkratni pritisk črnega servisnega gumba in SOS gumba. 

 

KLIC V SILI SOS & ASISTENCA
V: Kako se samodejno sproži klic v sili?
O: Klic v sili se samodejno sproži v primeru nesreče vozila. Z aktiviranjem varnostnih blazin ali zategovalnikov varnostnega pasu se neposredno in takoj (24/7) vzpostavi 112-glasovna povezava z ustreznim odzivnim mestom javne varnosti.
V: Ali lahko ročno sprožim klic v sili?
O: Klic v sili lahko ročno sprožite tudi z dolgim pritiskom na rdečo tipko SOS. Uporablja se lahko v primeru nesreče in potrebujete pomoč ali če vidite nesrečo, kjer je potrebna pomoč.
V: Kam me poveže funkcija za klic v sili?
O: Klic v sili je vedno preusmerjen na najbližji lokalni center za klic v sili / javno varnostno odzivno točko. V skladu z naravo nujne pomoči se bodo obrnili na ustrezne reševalne sile ali oddelek.
V: Kateri podatki so poslani iz mojega vozila?
O: Za klic v sili se pošlje „minimalni sklop podatkov“, ki ga je standardiziral Evropski odbor za standardizacijo, ki vključuje natančno lokacijo mesta nesreče, način sproženja (samodejno ali ročno), identifikacijsko številko vozila Vin (šasija), tip vozila, način skladiščenja pogonskega goriva , časovni žig in tudi smer vožnje. Slednje je pomembno zlasti na avtocestah z ločenimi voznimi pasovi.
V: Kako bodo uporabljeni podatki, ki jih pošlje vozilo?
O: Podatke bodo uporabile reševalne sile v primeru izrednih razmer ali življenjsko nevarnih situacij ali skupina za reševanje v primeru tehnične okvare, z namenom čim bolj učinkovito in hitro lahko pomagali.
V: V kakšnih nujnih primerih lahko pritisnem gumb SOS?
O: Funkcija klica v sili vam lahko pomaga pri vseh možnih situacijah v sili ali življenjski nevarnosti v vozilu. Ne glede na to, ali imate nesrečo, potrebujete zdravniško pomoč ali pa na cesti opazite nesrečo in želite opozoriti dežurne službe, samo pritisnite rdečo tipko SOS za več kot 2 sekundi, kakor da bi poklicali številko 112 po telefonu in sprejeli vas bodo prek lokalne telefonske številke 112 za javno varnost.
V: Kaj če nenamerno pritisnem rdeči gumb SOS?

O: Včasih se te stvari zgodijo, ni problem. Če ste nenamerno pritisnili gumb, ga lahko drugič neposredno pritisnete, da prekinete klic, sicer ste povezani in lahko pojasnite situacijo agentu javne reševalne službe za odziv.

 

V: Kaj se zgodi, če se ne morem pogovarjati s agentom javne reševalne službe ali če me ne razume ?

O: Klic v sili se preusmeri na najbližji center za klic v sili / točko javne reševalne službe. Agent javne reševalne službe se bo pogovarjal v lokalnem jeziku. V vsakem primeru, ko potnik zaradi poškodb na primer ne more spregovoriti ali ga ni mogoče razumeti, se pošlje „minimalni nabor podatkov“, reševalne sile pa bodo poslane na lokacijo vozila. Če agent ne govori vašega jezika, lahko poskusite govoriti v angleščini.

 

V: Ali bo funkcija za klic v sili vedno delovala?
O: Klic v sili in klic za okvaro se nanaša na brezžična komunikacijska omrežja in satelitske sisteme za določanje lokacije. V primeru, da se nahajate na oddaljenem območju, kjer funkcija Klica v sili ali okvare morda nima signala, to lahko povzroči nedelovanje te funkcije.
V: Ali moram povezati mobilno napravo za funkcijo klica v sili ali kupiti dodatno SIM kartico?
O: Ne, avto je že opremljen s SIM kartico za funkcijo Klica v sili in okvare. Dodatno povezovanje z mobilnim telefonom ni potrebno.
V: Ali funkcija za Klic v sili deluje v parkiranem in ugasnjenem vozilu?

O: Klic v sili lahko sprožite s pritiskanjem rdečega gumba SOS v vozilu, Klic za okvaro pa s pritiskom na črni servisni gumb. To je mogoče tudi, ko je vozilo ugasnjeno.

Samodejni klic v sili se sproži v primeru aktiviranja varnostnih blazin in zategovalnikov varnostnih pasov. Ta samodejni klic deluje samo pri prižganem vozilu.

V: Ali lahko uporabim rdeči gumb SOS tudi za druge namene, npr. ko potrebujem nasvet ali informacijo?
O: Ne, to velja samo za nujne primere, kot so nesreče, nujne razmere, kjer je potrebna medicinska pomoč ali življenjsko nevarne razmere. Uporaba rdečega gumba SOS v druge namene se šteje za zlorabo in se lahko kaznuje.
V: Kako deluje funkcija Klic za pomoč na cesti (Asistenca)?
O: Ko pritisnete na črni servisni gumb (poleg rdečega gumba SOS) več kot 2 sekundi, boste povezani s centrom za pomoč na cesti v državi, v kateri je bilo vaše vozilo prvič registrirano (matična država). Če se okvara zgodi izven vaše države, bo ponudnik storitve Pomoči na cesti v državi, v kateri se nahajate organiziral pomoč pri ponudniku pomoči v bližini vaše lokacije.
V: Kateri podatki so poslani iz mojega vozila?
O: Tako kot za Klic v sili se pošlje „Minimalni niz podatkov“, ki ga je standardiziral Evropski odbor za standardizacijo, ki vključuje natančno lokacijo mesta nesreče, identifikacijsko številko vozila VIN (šasija), tip vozila, vrsto pogonskega goriva, časovni žig , kot tudi smer vožnje. To je pomembno zlasti na avtocestah z ločenimi voznimi pasovi. Za Klic za okvaro se pošljejo tudi dodatne informacije o vozilu, ki so koristne za reševalno ekipo, z namenom zagotavljanja učinkovite pomoči.
V: Ali se lahko odločim, katere podatke pošilja vozilo?
O: Nastavitve zasebnosti lahko prilagodite v svojem vozilu. Od opreme za zabavo pa je odvisno ali lahko omejite geolokacijo ali celoten niz podatkov, potrebnih za Klic za pomoč na cesti.
V: V kakšnih situacijah lahko pritisnem črni servisni gumb?

O: Klic za pomoč na cesti lahko uporabite v primeru okvare vozila, ki je posledica napake mehanskih delov ali električne opreme. To velja tudi za škodo, ki je posledica nesreče, izguba energije baterije in ključ v okvari.

 

V: Ali lahko uporabim črni servisni gumb tudi za druge namene, ki niso povezani z okvaro?

O: Črni servisni gumb lahko uporabite samo v primeru okvare. Pri centru za pomoč pri okvari, druge storitve ne bodo na voljo.

 

V: Ali funkcija Klic za pomoč na cesti vedno deluje?
O: Klic v sili in Klic za pomoč na cesti se nanaša na brezžična komunikacijska omrežja in satelitske sisteme za določanje lokacije. V primeru, da se nahajate na oddaljenem območju, kjer funkcija Klica v sili ali Klic za pomoč na cesti morda nima signala, to lahko povzroči nedelovanje te funkcije.
V: Kako je financirana funkcija Pomoči na cesti ?

O: Če vaše vozilo sodi med vozila, ki jim je takšno kritje omogočeno v določenem obdobju in če so izpolnjeni pogoji politike Pomoči na cesti (Asisistence) znamke Citroën, bo svetovalec brezplačno poslal strokovno ekipo za popravilo okvare na vašo lokacijo. Če pa vaše vozilo ne spada med vozila, kjer je takšno kritje omogočeno in ne izpolnjuje pogojev politike Pomoči na cesti znamke Citroën, kupec nosi stroške ponudnika Pomoči na cesti.

Vsekakor pa je telefonski klic v center, ki nudi pomoč na cesti brezplačen.

MOBILNA APLIKACIJA MYCITROËN
V: Kaj je aplikacija MyCitroën?

O: S to brezplačno aplikacijo (združljivo z vsemi modeli vozil Citroën) ste povezani s svojim vozilom (odvisno od upravičenosti). Aplikacija My Citroën vam omogoča ohraniti povezavo s svojim vozilom in dostopiti do njegovih informacij. Enostavna registracija je dovolj, da imate svoj osebni prostor. Vnesti boste morali svoje vozilo, da vam aplikacija ponudi ustrezne storitve.

Aplikacija MyCitroën je združljiva samo s pametnimi telefoni iOS (različica 12 in novejše) in s pametnimi telefoni Android (različica 7 in novejše). Za uporabo vseh funkcij bo potreben minimalni paket podatkov 500 MB.

Odvisno od vrste vašega vozila (termično, električno, hibridno) in njegove upravičenosti do storitve vam aplikacija omogoča dostop do različnih funkcij, kot so spremljanje vaše vožnje in ravni porabe goriva ali električne energije, naročanje na servis, dostop do navodil za uporabo, upravljanje na daljavo, itd.

V: Na katerih mobilnih napravah je na voljo aplikacija MyCitroën?
O: Aplikacija MyCITROËN (v nadaljevanju "aplikacija") je brezplačna mobilna aplikacija, združljiva s sistemom iOS 12 oziroma z novejšo verzijo in s sistemom Android 7 oziroma z novejšo verzijo, in je namenjena uporabnikom za njihovo osebno rabo.
V: Kako lahko naložim in namestim aplikacijo MyCitroën?
O: Aplikacija MyCitroën je na voljo za prenos iz trgovine Google Play in Apple App Store.
V: Kako ustvariti in upravljati svoj račun MyCitroën?

O: Aplikacija MyCitroën je na voljo za prenos iz trgovine Google Play in Apple App Store.

 

V: Kako ustvariti in upravljati svoj račun MyCitroën?

O: Zahvaljujoč vašemu računu MyCitroën imate enostaven dostop do:

·         Mobilne aplikacije MyCitroën

·         Portala CITROËN Services Store

 

 

Ustvarjanje in aktivacija računa

Pustite, da vas vodi postopek registracije in preprosto ustvarite račun MyCitroën na portalu CITROËN Services Store ali v mobilni aplikaciji MyCitroën.

Določiti boste morali svoje podatke za prijavo, tako da vnesete svoj elektronski naslov (to bo vaše uporabniško ime) in geslo ter vnesete nekaj osebnih podatkov.

 

Opomba:

-           Vaš račun bo aktiven, ko boste potrdite registracijo z aktivacijskim e-mailom.

 

 

V: Imate težave pri ustvarjanju in aktiviranju računa MyCitroën?

O: Niste prejeli aktivacijskega emaila: preverite, če se elektronsko sporočilo ne nahaja v vaši mapi Neželena pošta.

-           Povezava mojega aktivacijskega elektronskega sporočila ne deluje: ponovno si ga pošljite preko spodnje  povezave: https://id-dcr.citroen.com/account/activation-mail?

V primeru neuspeha se obrnite na oddelek za stike s strankami prek spletnega obrazca, ki je na voljo tukaj.

Če se težava po upoštevanju teh navodil ponovi, lahko dostopate do storitve Kontakt in Asistenca tako, da izpolnite obrazec, ki je na voljo v aplikaciji My Citroën.

 

V: Kateri podatki o mojem vozilu so prikazani v aplikaciji MyCitroën?
O: Takoj, ko je mobilni telefon z Bluetooth povezan z vozilom in ste aplikacijo MyCitroën že prenesli na vaš telefon, boste obveščeni o kilometrini, stanju goriva in povprečni porabi goriva. Prejeli boste tudi opomnik za naslednje vzdrževanje vašega vozila in obvestilo, če so bile odkrite kakšne tehnične težave.
V: Kateri podatki o mojih poteh so prikazane v aplikaciji MyCitroën?
O: Aplikacija MyCitroën omogoča časovno označevanje potovanj za odhod, prihod in trajanje, ter podrobnosti potovanja, kot so razdalja, povprečna hitrost ali poraba goriva, zadnja lokacija vozila in geolokacija naslova odhoda in prihoda. Poleg tega aplikacija omogoča vodenje do vozila in vpogled v zadnjo kilometrino.
V: Lokacija vozila ni pravilno prikazana. Kakšen je razlog ?
O: Vozilo pametnemu telefonu in aplikaciji MyCitroën samodejno pošlje informacije, ki temeljijo na dejanskem stanju. Če vozilo delite z drugimi osebami, je na pametnem telefonu in v aplikaciji MyCitroën na voljo status zadnjega voznika.
V: Ali me aplikacija lahko vodi do mojega vozila?
O: Da, aplikacija MyCitroën ponuja funkcijo vodenja do vašega vozila in informacije o zadnji razdalji, tudi če je vaš cilj na območju za pešce ali ste parkirali svoj avto.
V: Kako se odjaviti oziroma prekiniti naročnino na MyCitroën?

O: Iz MyCitroën se je mogoče odjaviti:

  • Na spletnem portalu Citroën Services Store, pojdite na »MOJ RAČUN«, »MOJI OSEBNI PODATKI«, na dnu strani kliknite »ODJAVA«.
  • V aplikaciji MyCitroën prek ikone »Osebe/profila« in nato s klikom na »ODJAVA«. Če se odjavite, ne boste več mogli prejemati informacij v zvezi z upravljanjem vaših pogodb.

Vendar to dejanje ne bo imelo nobenega vpliva na vaše trenutne pogodbe in tudi na morebitne stroške, povezane z njimi. Če želite prekiniti pogodbe, oddajte zahtevek preko spletnega obrazca, ki je na voljo tukaj.

 

Če želite odstraniti tudi aplikacijo MyCitroën, lahko to storite neposredno v pametnem telefonu. Vsi podatki v zvezi z vašim vozilom (položaji GPS, opozorila o vzdrževanju, opravljene vožnje itd.) bodo trajno izbrisani.

V: Kako dolgo so storitve vključene v moj navigacijski sistem?
O: Storitve so vključene prva tri leta. Po preteku tega obdobja lahko ponovno naročite storitev na spletnem portalu Citroën Services Store. Storitve temeljijo na brezžičnih komunikacijskih omrežjih in satelitskem omrežju Global Positioning System ("GPS"). Vse storitve niso na voljo povsod, zlasti v oddaljenih ali zaprtih prostorih, pa tudi ne na vseh vozilih. Storitve so omejene z zadevami, ki niso pod našim nadzorom. Obvestili nas boste, ko želite preklicati svoje storitve ali ko nameravate prodati ali predati svoje vozilo.
V: Kje dobim posodobitve zemljevida za svoj vgrajeni navigacijski sistem?

O: Posodobitve zemljevidov lahko naložite s spletnega mesta  https://www.citroen.si/nakup/kartografija.html   ali jih dobite pri lokalnem trgovcu in serviserju Citroën.

Opomba: Za nekatera vozila so posodobitve zemljevidov trenutno brezplačne in so na voljo četrtletno obdobje. Trgovec lahko zaračuna namestitev.

V: Katere koristi prinaša storitev Navigacija v živo?
O: Ta storitev zagotavlja natančne prometne informacije s prilagodljivo in brezhibno omrežno pokritostjo. Informacije o prometu izboljšujejo načrtovanje poti, zlasti v primeru daljših potovanj in natančnost predvidenega časa prihoda. Natančnost zagotavlja več kot 500 milijonov povezanih naprav in več kot 5 milijard meritev prometa na dan. Voznik dobi opozorila o nesrečah, zemljevid pa zagotavlja prometne informacije samo za vozne pasove, ki so pomembni za vašo pot. Prometna vrstica na desni strani na zgoščen in jasno strukturiran način obvešča o vseh nezgodah na poti, kot tudi o zamudah in predvidenem času prihoda.
V: Kaj pomeni barvno kodiranje ulic? Kaj je poleg prometnih informacij prikazano na zemljevidu?
O: Prometni tok je prikazan na zemljevidu navigacijskega sistema. Ulice so barvno označene od rumene do temno rdeče. Čim temnejša je barva, tem več prometa je dejansko na cesti. Prikazane so lahko tudi druge informacije, če so na voljo, kot je na primer zaprtje ceste ali delo na cesti.
V: Za katere ulice so na voljo informacije v Navigacija v živo?
O: Storitev Navigacija v živo zagotavlja fleksibilno in brezhibno pokritje cestnega omrežja in omogoča, da so informacije na voljo samo za tiste cestne pasove, ki so pomembne za vašo pot.
V: Kako pogosto se prometne informacije posodabljajo?
O: Informacije se posodabljajo približno na vsaki 2 minuti.
V: Ali se informacije o prometu avtomatsko nanašajo na mojo pot?
O: Za izračun poti in predviden čas prihoda se prometna situacija ustrezno upošteva. Preusmeritev mora biti sprejeta s strani voznika.
V: Ali navigacijski sistem upošteva vremenske razmere za izračun poti?
O: Ne, vremenska napoved se ne upošteva za izračun poti ali predvidenega časa prihoda.
V: Ali navigacijski sistem upošteva vremenske razmere za izračun poti?
O: Ne, vremenska napoved se ne upošteva za izračun poti ali predvidenega časa prihoda.
V: Katere podatke nam omogoča vremensko poročilo?
O: Storitev Informacije o vremenu zagotavlja informacije o trenutnih vremenskih razmerah na poti, na cilju ali izbranih lokacijah, vključno s napovedjo temperature zraka. Vremenske razmere so prikazane kot ikone, ki so odvisne od stopnje povečave. Za določeno mesto imate vpogled v 5-dnevno vremensko napoved.
V: Kakšne koristi prinaša storitev Parkirna mesta?
O: Storitev Parkirna mesta vam nudi aktualne informacije o razpoložljivosti parkiranja, vključno z informacijo o prostih mestih za številne parkirne hiše in garaže. Dodatne informacije, kot so odpiralni čas, cene, načini plačila ali kakršne koli omejitve, pomagajo določiti najboljšo lokacijo v okolici vozila, na poti ali na cilju. Trudimo se, da vam posredujemo informacije v aktualnem času, v nekaterih primerih pa lahko pride do odstopanj zaradi zadev, ki niso pod našim nadzorom.
V: Kako zaženem navigacijski sistem, da me usmeri na parkirno mesto?

O: Izbrano parkirno hišo lahko preprosto izberete kot cilj v vašem navigacijskem sistemu z enim klikom na navigacijski simbol. Informacije o parkiranju so na voljo samo za parkirne hiše, ki sodelujejo v sistemu poročanja.

 

V: Katere podatke zagotavlja storitev Bencinski servisi?

O:Ta storitev zagotavlja dostop do informacij o lokacijah bencinskih servisov in cenah goriva v aktualnem času. To vozniku omogoča, da izbere najbližji in najugodnejši bencinski servis. Cene goriva so na voljo samo za bencinske servise, ki sodelujejo v sistemu poročanja.

 

V: Ali lahko dobim informacije o vseh vrstah goriva?
O: Lahko dobite informacije o vseh vrstah goriva, ki so na voljo na posamezni bencinski črpalki. V nastavitvah lahko vnaprej izberete vrsto goriva vašega vozila, tako da bo cena goriva, prikazana na zemljevidu prilagojena temu.
V: Kako lahko zaženem navigacijo do naslednje bencinske črpalke?
O: Z enim klikom na navigacijski simbol v navigacijskem sistemu, lahko preprosto izberete bencinsko črpalko kot ciljno mesto.
V: Kaj pomeni spletno iskanje točk zanimanja (POI)?
O: Spletno iskanje točk zanimanja, vam pomaga hitro najti točko, ki jo želite obiskati, tako da prikaže najnovejše spletne informacije. Iščete lahko po kategoriji ali imenu in točko zanimanja lahko preprosto izberete kot cilj svojega navigacijskega sistema.
V: Katere podatke nam omogoča storitev spletnega iskanja točk zanimanja?
O: Storitev ponuja najnovejše in najbolj uporabne informacije o izbrani točki zanimanja, kot so telefonska številka, naslov, delovni čas in kratek opis, v kolikor je na voljo. Prav tako imate možnost, da točko zanimanja shranite na seznam svojih naslovov.
V: Moj sistem GPS ne najde naslova, vnesenega v hitrem iskanju

O: Če želenega naslova ne najdete v načinu »klasično iskanje«, je na voljo učinkovitejši način »hitro iskanje« FTS (free text search).

Za informacije boste pod "Iskanje" na vrhu zaslona našli zgodovino starih iskanj. Sledite spodnjim korakom (odvisno od zaslona vašega vozila):

• Na navigacijskem zaslonu pritisnite "Išči".

Preusmerjeni boste na virtualno tipkovnico. Po želji vnesite polni naslov ali ime točke interesa POI, ki ga iščete.

V: Moj sistem GPS ne najde naslova, vnesenega v hitrem iskanju

O: Če želenega naslova ne najdete v načinu »klasično iskanje«, je na voljo učinkovitejši način »hitro iskanje« FTS (free text search).

Za informacije boste pod "Iskanje" na vrhu zaslona našli zgodovino starih iskanj. Sledite spodnjim korakom (odvisno od zaslona vašega vozila):

• Na navigacijskem zaslonu pritisnite "Išči".

Preusmerjeni boste na virtualno tipkovnico. Po želji vnesite polni naslov ali ime točke interesa POI, ki ga iščete.

POVEZLJIVOST
V: Kako povezati svoje vozilo z WIFI?

O: Prepričajte se, da ste aktivirali varen WIFI, preden nadaljujete z dejanji:

  • WIFI doma
  • WIFI iz vašega pametnega telefona
  • Druge zaščitene točke WIFI

 

Navodila pa se nahajajo tukaj.

V: Kako povezati telefon z mojim profilom v vozilu?
O: Navodila pa se nahajajo tukaj
V: Kako seznaniti telefon z vozilom prek povezave Bluetooth?
O: Navodila pa se nahajajo tukaj. 
V: Imam nekaj težav s povezavo med telefonom in avtomobilom

O: Navodila pa se nahajajo tukaj.

Če se težava po upoštevanju teh navodil ponovi, lahko dostopate do storitve Kontakt in Asistenca tako, da izpolnite obrazec, ki je na voljo v aplikaciji My Citroën.

 

UPRAVLJANJE NA DALJAVO REMOTE CONTROL
V: Kaj je e-Remote Control / Remote Control?

O: Ti dve storitvi, Remote Control in e-Remote Control, vam ponujata različne in učinkovite funkcije, ki zagotavljajo edinstveno izkušnjo udobja, tudi onkraj vožnje.

E-Remote Control je brezplačna storitev, ki je na voljo za nova električna in priključna hibridna vozila. Storitev daljinskega upravljanja e-Remote je na voljo samo v mobilni aplikaciji MyCitroën. Aplikacija MyCitroën vam omogoča, da kadar koli preverite stanje napolnjenosti in doseg vašega vozila. Če je vaše vozilo priključeno na polnilno postajo, lahko polnjenje upravljate tudi na daljavo. Več informacij na : https://services-store.citroen.si/

 

Remote Control je plačljiva storitev, ki je na voljo za nova vozila z motorjem z notranjim zgorevanjem, električna in priključna hibridna vozila, ki omogoča interakcijo med vašim pametnim telefonom in vozilom na daljavo. To storitev lahko uporabljate v aplikaciji MyCitroën. ​Z daljinskim upravljalnikom lahko preverite stanje zaklepanja vašega vozila in zaklenete ali odklenete vrata s preprostim dotikom na pametnem telefonu. Prav tako lahko prižgete zunanje luči in/ali potrobite, da boste na parkirišču našli svojega Citroëna.​ Več informacij na : https://services-store.citroen.si/

V: Kako se naročite in aktivirate e-Remote Control ?

O: Storitev e-Remote Control zahteva varno identifikacijo za prepoznavanje uporabnika. Če želite pridobiti storitev, sledite spodnjim korakom (upoštevajte, da bo pogodba izbrisana oziroma ne bo aktivirana, če že obstaja na vašem vozilu):

1.       Prenesite aplikacijo MyCitroën in ustvarite svoj račun

2.       Vnesite svoj VIN - izberite e-Remote Control na seznamu razpoložljivih storitev

3.       Naročite se na storitev na spletnem portalu Citroën Services Store (kompatibilno z vsemi brskalniki razen z Internet Explorerjem). Ob koncu sklenitve naročnine vas bo za naslednje korake preusmeril na mobilno aplikcijo MyCitroën (za uproabo storitve e-Remote, morate imeti že prej naloženo aplikacijo in kreairan račun).

4.       Zaključite aktivacijo v avtu s svojim ključem v 3 korakih:

a.       Registrirajte zaupanja vredno telefonsko številko

b.        Registrirajte pametno napravo in ustvarite pin kodo / VARNOSTNO KODO

c.        Pojdite do svojega vozila s pametnim telefonom in ključem, vzpostavite povezavo Bluetooth® in pritisnite gumb za zagon

5.       Po samodejnem prenosu in namestitvi vdelane programske opreme v vašem vozilu, če je to potrebno, lahko uporabite e-Remote Control.

 

Opomba: med sklenitvijo vaše naročnine na storitev in aktivacijo redno osvežujete domačo stran aplikacije (pridržite prst na vizualnem delu vozila in povlecite navzdol na dno telefona. Nato spustite).

 

V: Kako uporabljati odloženo/zamaknjeno polnjenje električnega vozila?

O: Če je vaše vozilo priključeno na polnilno postajo, lahko polnjenje upravljate tudi na daljavo. Ne skrbite, aplikacija vas bo obvestila, ko se bo baterija napolnila ali če se bo polnjenje ustavilo. Ko svoj Citroën povežete s polnilno postajo, lahko polnjenje upravljate prek pametnega telefona.

Polnjenje lahko na daljavo zaženete, ustavite ali programirate, kadar koli želite, na primer v obdobjih nižjih cen električne energije.

Hitrost polnjenja in preostali čas polnjenja lahko spremljate tudi v realnem času preko mobilne aplikacije MyCitroën.

V primeru nenačrtovane prekinitve polnjenja boste prejeli obvestilo preko aplikacije MyCitroën. Ko bo polnjenje končano, boste tudi prejeli obvestilo.

PREKLIC NAROČNINE NA POVEZLJIVE STORITVE
V: Kako prekiniti pogodbo o sklenjeni naročnini na storitev povezljivosti?

O: Po preprodaji vašega vozila, vračilu v dolgoročnem najemu, uničenju, kraji ali po želji nas morate obvestiti preko kontaktnega obrazca, da lahko nadaljujemo z odpovedjo želenih pogodb. Če si premislite glede spletnega nakupa pogodbe o storitvi, imate 14 dni časa za odstop od pogodbe, če uveljavite to pravico, vam povrnejo naročeno storitev.

V kateremkoli od zgoraj omenjenih primerov ((i) in (ii)) mora stranka obvestiti PSA Automobiles SA, in sicer ali pisno na naslov Customer Relations Department, Case YT 227, 2/10 Bd de l’Europe, 78092, Poissy, France ali preko spletnega obrazca, ki je na voljo na tukaj.  

V: Kje in kako se lahko sklenete oziroma podaljšate pogodbo o Storitvah povezljivosti?

O: Povezane storitve lahko obnovite prek spleta na  Citroën Services Store ali prek mobilne aplikacije MyCitroën.

Opomba:

·         Trenutno veljavne predlagane cene in trajanja so na voljo v trgovini Citroën Services Store.

·         Ob podaljšanju pogodbe o povezovalnih storitvah vozilo ohrani potrebne parametre za povezovalne storitve.

·         Citroën Services Store ne sprejema virtualnih bančnih kartic.

V: Naleteli ste na težavo pri naročanju na storitev

O: Če ste prejeli sporočilo "Vozilo ni primerno/ni kompatibilno", preverite, ali je datum začetka garancije pravi.

Če je manj kot 2 dni od začetka garancije: poskusite znova naslednji dan

Če je več kot ali enako 2 dni, se obrnite na oddelek za odnose s strankami prek obrazca, ki je na voljo tukaj.

Če se težava po upoštevanju teh navodil ponovi, lahko dostopate do storitve Kontakt in Asistenca tako, da izpolnite obrazec, ki je na voljo v aplikaciji My Citroën.