- Novi C4 je bolj živahen in eleganten kot kadarkoli prej, medtem ko se novi C4 X predstavlja kot elegantni fastback s prostorno notranjostjo. Oba bosta na voljo v začetku leta 2025.
- Od lansiranja leta 2021 je bilo v Sloveniji prodanih preko 1.335 vozil od tega 256 električnih, kar predstavlja skoraj 20-odstotnkov prodaje.
- Modela sta prestala korenito prenovo videza, pri čemer sta ohranila drznost svojega koncepta ter pridobila bolj preprosto in skladno oblikovno zasnovo.
- Prenovljen sprednji del, ki je enak pri obeh modelih, prevzema novo identiteto znamke Citroën ter odseva še več moči in sodobnosti. V istem duhu je bil preoblikovan tudi zadnji del, ki bo po tej oblikovni prenovi zagotavljal novemu C4 bolj tekočo in uravnoteženo držo.
- Novi sedeži Citroën Advanced Comfort® in nova 7-palčna instrumentna plošča prispevajo k edinstvenem udobju v vozilu in zagotavljajo občutek brezskrbnosti ne glede na vrsto poti.
- Citroën v Evropi znova potrjuje svojo zavezanost preprosti in cenovno dostopni elektrifikaciji. Poleg električnih pogonskih sklopov, ki so dokazali svojo primernost in konkurenčnost, uvaja tudi hibridne izvedenke, ki niso le učinkovite temveč tudi vsestransko uporabne. Na nekaterih trgih bo na voljo tudi izvedenka s klasičnim bencinskim motorjem.
Citroën je letošnji Pariški avtomobilski salon izkoristil za svetovno premiero novega C4 in C4 X, s katerima je popolnoma prenovil svojo ponudbo petvratnih limuzin segmenta C. V enem letu je Citroën prenovil svojo paleto lahkih gospodarskih vozil, nadgradil modela Berlingo in SpaceTourer, spremenil podobo segmenta B z novima C3 in C3 Aircross ter se pripravlja na lansiranje dveh pomembnih modelov segmenta C.
Modela C4 in C4 X prestajata korenito spremembo hkrati pa gradita na svojih zgodovinskih prednostih, kot sta udobje in prostornost v notranjosti. V svojih segmentih sta ohranila lastno identiteto, ki izhaja iz koncepta različnih avtomobilskih univerzumov, hkrati pa sta spremenila svojo držo po zaslugi večje fluidnosti, uravnoteženosti in homogenosti. Na ta način znamka Citroën izpolnjuje pričakovanja kupcev tega segmenta, ki iščejo več preprostosti, sodobnosti in moči z modelom, ki slovi po izjemni legi na cesti. Oba modela imata spremenjen prednji del, ki razkriva najnovejši logotip in novo identiteto znamke. Pri modelu C4 se je spremenil tudi zadnji del, ki je postal bolj izčiščen in stabilen, medtem ko je C4 X ohranil že tako zelo privlačno obliko fastback.
Omenjenim slogovnim spremembam se pridružuje izboljšano udobje v vozilu, ki je pridobilo nove oblikovno prenovljene sedeže Citroën Advanced Comfort® in novo 7-palčno digitalno instrumentno ploščo, ki se pridružuje 10-palčnem zaslonu na dotik. Te značilnosti dopolnjujejo vzmetenje Citroën Advanced Comfort®, veliko prostora na vseh sedežih in skoraj 20 tehnologij za pomoč pri vožnji, ki so resnično uporabne v vsakdanji vožnji. Jasno je, da je potovanje s C4 ali C4 X umirjeno doživetje, kakršnega ne ponuja noben drug model na trgu.
V Evropi to spremembo spremlja paleta motorjev, ki spodbujajo elektrifikacijo, kar potrošnikom omogoča zmanjšati emisije CO2 in optimizirati osebne izdatke. Poleg preizkušenih električnih izvedenk s 100 in 115 kW bodo kupci lahko izbirali tudi med novima različicama Hybrid 100 in 136. Na nekaterih trgih bo na voljo tudi 1,2-litrski bencinski motor PureTech 130 EAT8, ki bo ponujal prilagojeno rešitev za individualne potrebe.
OBLIKOVANJE: OHRANITEV DRZNOSTI IN POENOSTAVITEV
Bolj moderen in izčiščen prednji del
Oba modela, C4 in C4 X, se v svojem segmentu predstavljata s posebnim konceptom, saj združujeta privlačno kombinacijo različnih slogovnih zapovedi:
· Novi C4 s svojo privzdignjeno in odločno držo združuje dinamiko petvratne limuzine, podobne kupeju, s prefinjenimi oblikovnimi potezami nekaterih SUV-jev.
· C4 X združuje eleganco in izčiščenost izvedenke fastback, prefinjenost prostorne štirivratne limuzine in držo SUV-ja.
Pri tem velja načelo: odstrani naj se vse odvečno, da se vzpostavi ravnovesje. Novi Citroën C4 in C4 X sta izkoristila prednosti svoje prepoznavne silhuete in si tako začrtala novo pot k večji sodobnosti, značaju in zrelosti. Cilj prenove prednjega in zadnjega dela (pri modelu C4) je bil poenostaviti, okrepiti in strukturirati celoto, s čimer bi modelu zagotovili večjo splošno homogenost in izpolnili pričakovanja kupcev tega segmenta.
Sprednji del je v pretežni meri navdihnil koncept OLI iz leta 2022 in zajema novi logotip znamke, ki se ponosno kaže na sredini preoblikovane okrasne maske, kar daje avtomobilu bolj odločno podobo na cesti. Pokrov motornega prostora je medtem ohranil prvotne linije, hkrati pa se je malenkostno prilagodil, da je lahko na njem izstavljen logotip dvojne puščice s končno obdelavo v kromani srebrni barvi za dodatni pridih elegance in prefinjenosti.
Vitka in elegantna sprednja žarometa LED se ponašata z značilnim svetlobnim podpisom, razdeljenim na tri vodoravne segmente, ki zagotavljajo takojšnjo prepoznavnost že od daleč. Ko se približamo dnevnim lučem, nemudoma opazimo natančno oblikovane lamele in osrednji okrasni element, kar dokazuje, da so se modernizirali tudi postopki oblikovanja in proizvodnje. Sprednji smerni kazalniki LED so vgrajeni neposredno v spodnji del svetlobnega podpisa.
Ta razvoj ni le vprašanje estetike. Vsak element je bil zaradi optimizacije učinkovitosti zasnovan v tesnem sodelovanju s specialisti za aerodinamiko, kar dokazuje vertikalni element na obodu sprednjih žarometov, ki usmerja pretok zraka in postavlja pomen energetske učinkovitosti v osrčje razvojnega pristopa.
Sprednji odbijač krasi sodobna okrasna rešetka, ki se dviga nad zaključnim elementom po zgledu SUV-jev v barvi Mercury pri izvedenkah YOU in PLUS ali v barvi Silver Chrome pri izvedenki MAX. Sprednji del je nadvse strukturiran, izraža temperament vozila in pritegne pogled nase z vertikalnimi linijami, med katerimi opazimo najnovejši logotip znamke.
V okrasni rešetki odbijača so umeščeni barvni dodatki Color Clips v barvi Pure Black ali Gold Satin, ki izpostavijo novo strukturo in samozavest prednjega dela. Poleg tega vozilo nežno poživijo z barvami.
Večja fluidnost: nova aerodinamična platišča in oplemenitene bočne zaščite
Nova 18-palčna platišča AMBER iz dveh materialov z diamantnim učinkom se ponašajo z natančno končno obdelavo za popolno kombinacijo estetike in funkcionalnosti. Njihova aerodinamična oblika ni le privlačna na pogled, temveč prispeva tudi k boljšemu energetskemu izkoristku.
Stranski zaščitni elementi so po oblikovni prenovi videti bolj izčiščeni. Zaradi njihove fluidne oblikovne zasnove je silhueta vozila vizualno podaljšana in pridobi bolj dinamičen videz. Zaščite se harmonično ujemajo z okrasno masko zavoljo barvnih dodatkov Color Clips, ki potekajo vodoravno po zadnjem delu vozila in mu dajo osebni pečat ter pričajo o edinstvenih možnostih oblikovanja.
Elegantnejši zadnji del vozila C4 za bolj stabilno lego na cesti
Ključni besedi sloga zadnjega dela novega Citroëna C4 sta preprostost in jasnost, zato pri njegovi zasnovi ni bilo prostora za kakršnekoli nepotrebne zaplete in so na njem ohranjeni zgolj bistveni elementi. Povezava med spodnjim delom stebrička C in zadnjimi lučmi je bolj izčiščena in tesna, kar prispeva k splošni aerodinamični učinkovitosti vozila C4. Zadnje luči, ki so ključni elementi tega sklopa, se po obliki vizualno ujemajo s prednjim delom, hkrati pa na videz razširijo zadnji del vozila in utrdijo njegov položaj na cesti. Okrasna letev v svetleči črni barvi, ki povezuje zadnje luči, poskrbi za še večjo estetsko privlačnost in služi za ozadje legendarnega napisa Citroën.
Pri novem modelu C4 X ni bilo treba bistveno spremeniti zadnjega dela. Pokrov prtljažnega prostora z nekoliko naprej nagnjenim navpičnim delom poudarja dinamiko vozila. Zadnje luči LED pa so usklajene s prednjima žarometoma in na nek način obdajajo odprtino prtljažnika.
Dve novi barvi na paleti
Modela C4 in C4 X pa nista spremenila zgolj svoje drže temveč tudi videz. Ponudbi sta se pridružili dve novi barvi. Poleg nedavno predstavljene modre Eclipse s čudovito globino, rdeče Elixir, bele Okenite in črne Perla Nera (biserna barva) bosta na voljo tudi svetleča in obenem elegantna zelena Manhattan, ki je polna energije ter umirjena in moderna siva Mercury.
Poleg tega je za doplačilo še vedno na voljo karoserija s streho v drugi barvi za drugačen in ekskluziven pridih. Ta končna obdelava poudari dinamične linije teh dveh modelov in ponuja prestižnejši videz.
»Novi Citroën C4 in C4 X predstavljata zelo pomemben korak v razvoju našega jezika oblikovanja. Poleg tega, da sta prefinjeno elegantna, se ponašata tudi z mogočnejšim temperamentom in atletsko izklesano držo, kar priča o naši odločenosti, da bomo še naprej izstopali iz množice. Prednja žarometa z izostreno oblikovno zasnovo in tehnologijo LED nista le zagotovilo za odlično vidljivost, temveč tudi izraz dinamike in kakovosti. Na zadnjem delu se preprostost ujema z vizualno stabilnostjo, saj vsak element po svoje prispeva k vzdržljivosti. Zadnje luči s svojim izklesanim dizajnom niso zgolj preprosti okraski, temveč odražajo notranjo moč novega C4, ki se ujema s pionirskim duhom konceptnega vozila OLI.« – Pierre Leclerc, direktor oblikovanja Citroën.
NEOMAJNA BREZSKRBNOST: KOT NIKJER DRUGJE
Nova C4 in C4X ponujata izjemno vozno izkušnjo, pri kateri je vse osredotočeno na dobro počutje potnikov.
Zmagovalna kombinacija: vzmetenje in novi sedeži Citroën Advanced Comfort®
Sedeži Advanced Comfort® so bili preoblikovani, da zagotavljajo več udobja v notranjosti. Vizualno udobje zagotavlja že sam oblazinjeni videz sedežev, ki vabijo potnike, naj se udobno namestijo in pripravijo na pot. Za udobno sedenje poskrbi 15 mm debelejša pena, ki potnikom zagotavlja mehkobo že nemudoma po vstopu v vozilo. Več dinamičnega udobja omogočata teksturirana penasta obloga in sloj visoke gostote v sredini sedeža, ki zagotavlja bolj prijetno izkušnjo vožnje tudi na dolgih razdaljah. Pri tem v nobenem pogledu ne zaostaja udobje celotnega telesa, saj imajo sedeži izboljšano oporo, voznik pa si lahko nastavljiva celo višino in ledveno oporo.
V kombinaciji z vzmetenjem Advanced Comfort® sedeži zagotavljajo popolno udobje in vsako potovanje spremenijo v nežno in pomirjujočo izkušnjo. Ta tehnologija deluje v kombinaciji s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki, ki absorbirajo nepravilnosti na cesti in zagotavljajo občutek leteče preproge. Gre za velik napredek v primerjavi s klasičnimi sistemi vzmetenja, ki zagotavlja bolj umirjeno vožnjo in poenostavi bivanje v vozilu.
Najnovejša generacija informacijsko-razvedrilnega sistema in nova 7-palčna digitalna instrumentna plošča
Niti instrumentna plošča ne zaostaja, saj je pri izvedenki MAX za volanom nameščena povsem nova 7-palčna instrumentna plošča z visoko ločljivostjo. Ta novost izboljša zaznano kakovost v notranjosti vozil C4 in C4 X s sodobnim grafično oblikovanim uporabniškim vmesnikom, ki dopolnjuje 10-palčni zaslon na dotik. Digitalna instrumentna plošča je bila zasnovana za optimalno prebiranje podatkov in intuitiven prikaz informacij. Dopolnjuje jo barvni prikazovalnik v višini oči, ki prikazuje bistvene informacije, zagotavlja manjšo obremenitev oči in izboljša varnost. Volan krasi novi logotip znamke Citroën.
C4 in C4 X ponujata informacijsko-razvedrilni sistem najnovejše generacije s 3D navigacijskim sistemom za nemoteno, hitro in ergonomsko rabo. Povsem intuitivni vmesnik deluje v povezavi z 10-palčnim zaslonom visoke ločljivosti in si ga lahko uporabniki tudi nastavijo po meri s pomočjo »gradnikov«. Slednji omogočajo hiter vpogled v aplikacije in vsebino na zaslonu na dotik vozila. Vmesnik je opremljen tudi s funkcijo za prepoznavanje govora, to je digitalni pomočnik, ki ga lahko potniki vozila »aktivirajo« z ukazom »Hello Citroën« in ki razume njihove besede, odgovarja na njihova vprašanja in izvršuje glasovne ukaze. V potniškem prostoru ni več kablov, saj je možno pametni telefon brezžično povezati z 10-palčnim zaslonom na dotik visoke ločljivosti. Sistem je mogoče preprosto nadgraditi s posodobitvami »over the air«.
Tehnologije za brezskrbno uporabo
Novi C4 in novi C4 X sta pridobila kar 20 naprednih sistemov za pomoč pri vožnji (ADAS), ki s samodejnimi tehnologijami, kot so senzorji in kamere, povečujejo varnost v prometu:
• Samodejno zaviranje v sili (Active Safety Brake) posreduje, kadar zazna nevarnost naleta in samodejno zavira vozilo, da bi preprečil nesrečo. Deluje podnevi in ponoči ter prepoznava različne ovire, vključno s pešci in kolesarji.
• Opozorilnik na nevarnost naleta pri hitrosti 30 km/h ali več voznika opozori na potencialno nevarnost naleta z vozilom pred njim in mu omogoči hiter odziv.
• Sistem za pomoč vozniku na avtocesti (Highway Driver Assist) združuje prilagodljivi tempomat in opozorilnik o prekoračitvi voznega pasu ter deluje kot sistem za pol samodejno vožnjo 2. stopnje, ki vozniku omogoča popolnoma predati nadzor nad vožnjo vozilu, pri čemer pa mora voznik ohraniti nadzor in ostati pozoren.
• Prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go prilagaja hitrost glede na vozilo pred vami, vzdržuje varno razdaljo ter celo zaustavi in ponovno zažene vozilo brez voznikovega posredovanja.
Poleg tega novi C4 in novi C4 X ponujata tudi sistem nadzora mrtvega kota, sistem za zaznavanje nenamerne prekoračitve vozne črte, opozorilnik na premor med vožnjo, opozorilnik na voznikovo nepozornost, samodejni preklop dolgih luči in razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov in priporočanje hitrosti.
Boljša vidljivost je prav tako pomemben vir udobja, zato modela med svojo opremo ponujata:
• Barvni prikazovalnik v višini oči, ki prikazuje ključne podatke o vožnji v barvah neposredno v voznikovem vidnem polju, tako da lahko voznik ostane stalno pozoren na dogajanje na cesti.
• Kamera za vzvratno vožnjo s funkcijo Top Rear Vision se aktivira ob preklopu v vzvratno prestavo in na zaslonu na dotik prikaže 180-stopinjsko sliko območja za vozilom skupaj z barvnimi označbami, ki opozarjajo na bližnje ovire.
• Sistem Vision 360 ponuja 360-stopinjski pogled od zgoraj na vozilo in njegovo okolico, ki se sproti posodablja, tako da vozniku pomaga izvajati manevre pri nizki hitrosti.
Prostorna notranjost
Novi C4 in C4 X sta seveda ohranila vse značilnosti arhitekturnega udobja, ki ju od njiju pričakujemo.
Novi C4 pooseblja bistvo vsestranske kompaktne limuzine s praktičnimi zunanjimi merami in prostorno notranjostjo:
• Medosna razdalja 2670 mm, ki na zadnjih sedežih zagotavlja 198 mm prostora za kolena, je najboljša v razredu.
• Zunanja širina 1800 mm omogoča trem potnikom udobno sedenje na zadnjih sedežih, kjer imajo v predelu ramen na voljo 1380 mm širine, v predelu komolcev pa 1440 mm.
• 380-litrski prtljažnik z nizkim in ploskim nakladalnim pragom (715 mm) in ravnimi stranicami omogoča optimalni izkoristek prostora.
• Dvonivojski pod prtljažnika zagotavlja kar 1250 litrov največje prostornine pri zloženi zadnji sedežni klopi.
• Notranjost dopolnjujejo stranske kljuke za obešanje torb in odprtina za prevoz dolgih predmetov.
Novi C4 X predstavlja izjemno kombinacijo elegantnega oblikovanja in pragmatične funkcionalnosti, hkrati pa ohranja prednosti arhitekture, zasnovane za udobje in estetski videz. V povzetku:
• Prostor za kolena v 2. vrsti: 198 mm za vrhunsko udobje v tem avtomobilskem razredu.
• Naklon naslonjala: 27 stopinj za sproščeno držo.
• Širina vozila: 1800 mm za prevoz treh oseb druge ob drugi.
• Širina v predelu komolcev na zadnjih sedežih: 1366 mm in širina komolcev: 1440 mm za obilo zasebnega prostora.
• Prostoren prtljažnik je še ena velika prednost, ne glede na tip motorja.
• Prostornina prtljažnika: 510 litrov, kar ustreza potrebam poslovnih uporabnikov in podjetjem za izposojo vozil.
• Največja širina v prtljažniku: 1010 mm med blatniškima košema za lažje natovarjanje.
MOTORJI: POTREBAM PRILAGOJENA PONUDBA
Spodbujanje preproste in cenovno dostopne elektrificirane rešitve v Evropi
Nova C4 in C4 X sta odličen primer Citroënovega odziva na izzive energetskega prehoda. Ponujata učinkovite elektrificirane različice, ki strankam pomagajo preklopiti na električno energijo, ko to potrebujejo.
• Slogovna prenova novih C4 in C4 X bo tudi prava priložnost za predstavitev izvedenk Hybrid 136 in Hybrid 100, ki sta bili letos pred kratkim lansirani za ta dva modela. Kupcem ponujata cenovno ugodno, preprosto in vsestransko rešitev.
• Ponudbo bodo dopolnili električni modeli z močjo 110 kW in 115 kW, ki ponujajo doseg 355 km in 415 km za model C4 ter 360 km in 425 km za model C4 X*, ter z izbiro manjše baterije v kombinaciji s hitrim polnjenjem zmanjšuje stroške, težo in porabo energije, hkrati pa omogočajo enostavno premagovanje daljših razdalj.
*Predhodni podatki po WLTP, trenutno v postopku homologacije.
Na nekaterih trgih bo na voljo tudi klasična ponudba z 1,2-litrskim motorjem PureTech 130 EAT8, ki s 130 konjskimi močmi in osemstopenjskim samodejnim menjalnikom ponuja dinamično in tekočo vozno izkušnjo.
Hibridna 48-voltna tehnologija: preprostost, vsestranskost in nizka poraba
Citroën uvaja dve različni stopnji moči. Hybrid 136 bo na voljo za oba modela, torej novi C4 in novi C4 X, Hybrid 100 pa samo za novi C4. Tehnologija pomaga ohraniti nadzor nad stroški zaradi znatnega zmanjšanja porabe goriva in emisij CO2, in sicer za približno 20 %. To je še posebej priročno za voznike v mestih, kjer se ocenjuje, da je mogoče polovico vseh voženj opraviti v električnem načinu, s čimer se zmanjša ogljični odtis in stroške uporabe.
Glede na to, da tovrstne tehnologije ni treba polniti na polnilnici, je njena uporaba še posebej preprosta in zagotavlja miren spanec. Poskrbljeno je tudi za udobje v vožnji zlasti zaradi samodejnega in nemotenega upravljanja obeh motorjev, električnega in termičnega, ki se prilagajata voznim razmeram brez voznikovega posredovanja. Zaradi enostavne uporabe in sposobnosti polnjenja baterije med fazami upočasnjevanja so ta vozila še posebej primerna za vsakodnevno vožnjo po mestu.
Pri izvedenki Hybrid 136 trivaljni motor s prostornino 1199 cm3 razvije 136 konjskih moči (100 kW) pri 5500 vrt/min in 230 Nm navora pri 1750 vrt/min. K njegovi zmogljivosti in vzdržljivosti prispevata turbokompresor s spremenljivo geometrijo in zobati jermen. Motor izpolnjuje zahteve standarda Euro 6.4 in deluje po Millerjevem ciklu, zato ima optimizirano toplotno učinkovitost, kar zmanjšuje emisije CO2. Vzporedno s tem sinhroni električni motor s trajnimi magneti zagotavlja 21 kW moči (28 KM) in 55 Nm navora, s čimer obvladuje zahteve po energiji pri nizki potrebi po navoru in nizki hitrosti. Pomaga tudi pri zagonu motorja z notranjim zgorevanjem in med zaviranjem polni baterijo, s čimer zmanjšuje obrabo zavor. Sistem dopolnjujejo 48-voltni jermenski zaganjalnik za hiter zagon motorja z notranjim zgorevanjem, elektrificirani šeststopenjski menjalnik ë-DCS6 z dvojno sklopko in 48-voltna litij-ionska baterija s 432 Wh, ki je nameščena pod prednjim levim sedežem, tako da ne vpliva na prostornost notranjosti in na prostornino prtljažnika.
Izvedenka Hybrid 100 je zasnovana na isti tehnični osnovi, vendar razvije 100 konjskih moči (74 kW) pri 5500 vrt/min in 205 Nm navora pri 1750 vrt/min.
Ta 1,2-litrski bencinski motor nove generacije je bil namensko razvit za hibridni pogon in vsebuje 40 % novih sestavnih delov.
Natančno umerjena 100-odstotna električna ponudba
Leta 2020 je Citroën med prvimi v svojo ponudbo vključil 100-odstotno električno limuzino segmenta C z dvema pomembnima opcijama ki sta še danes del Citroënove filozofije. Prva je uporaba večenergijskih karoserij za oblikovanje preproste ponudbe, ki je povsem pregledna za kupce, saj lahko sami izberejo energijo, ki najbolj ustreza njihovim potrebam. Druga je izbira manjših baterij zaradi omejitve mase in stroškov ter zmanjšanje porabe in proračuna. Naši modeli, ki omogočajo hitro polnjenje z močjo 100 kW, so idealni za vsakodnevna potovanja, hkrati pa so primerni tudi za dolge razdalje.
Nova ë-C4 in ë-C4X sta podaljšek osebnega prostora, ki vsako potovanje spremeni v trenutek sprostitve in užitka. Koncept ë-Comfort omogoča vožnjo v električnem načinu brez emisij CO2, brez hrupa in neprijetnih vonjav, nemoteno uporabo brez vibracij, brez cukanja in brez prestavljanja ter enostavno uporabo po zaslugi nemudoma razpoložljivega navora za stimulativne užitke v vožnji in daljinsko nastavljive storitve za brezskrbno vsakodnevno vožnjo.
Električna modela ë-C4 in ë-C4 X se medsebojno razlikujeta predvsem po dosegu in prilagodljivosti različnim vrstam potovanj:
• Izvedenka z dosegom do 420 km je še posebej primerna za poti izven mesta, saj omogoča večjo prilagodljivost pri daljših vožnjah brez potrebe po pogostem polnjenju. Opremljena je z baterijo s kapaciteto 54 kWh in motorjem z močjo 115 kW, zaradi česar ima večjo zmogljivost, tako da ustreza potrebam uporabnikom, ki redno premagujejo daljše razdalje.
• Druga izvedenka z dosegom do 360 km, baterijo s 50 kWh in močjo 100 kW je cenovno ugodna rešitev za vsakodnevna potovanja po mestu in predmestju, zaradi sistema hitrega polnjenja pa je primerna tudi za daljša potovanja.
• Hitro polnjenje na dolgih potovanjih je bistvena zahteva, novi ë-C4 in ë-C4X pa jo seveda izpolnjujeta, saj ju je možno polniti na 100 kW hitrih polnilnicah. Vozilo obnovi približno 10 km dosega na minuto oziroma 80 % napolnjenosti baterije v manj kot pol ure. Ta prilagodljivost je zagotovilo, da bo vaš ë-C4 ali ë-C4 X pripravljen na naslednjo vožnjo, ne glede na to, kje se nahajate.
V2L: optimizacija porabe energije
Po zaslugi tehnologije V2L (Vehicle-to-Load) lahko električno vozilo z električno energijo oskrbuje zunanje naprave, s čimer se avtomobil spremeni v mobilni in prilagodljivi vir energije. Citroën bo to funkcijo vključil v nova modela ë-C4 in ë-C4X. Če želite uporabljati funkcijo V2L, preprosto priključite želeno napravo v namensko vtičnico v vozilu. Slednja bo na voljo med dodatno opremo od prve polovice leta 2025 dalje.
Tehnologija V2L je še posebej uporabna v primerih, ko je dostop do vira energije omejen, na primer na potovanjih ali pri dejavnostih na prostem. Predstavljajte si, da bi lahko med piknikom ali doma ob izpadu električne energije neposredno iz avtomobila napajali prenosni računalnik, napolnili električno kolo ali celo manjši hladilnik. Od zmogljivosti baterije vozila je odvisna količina energije, ki je na voljo za zunanje naprave, uporabniki pa morajo znati upravljati z energijo, da si zagotovijo dovolj energije za svoje potrebe med vožnjo.