Novi ë-SpaceTourer je prikaz strokovno podkovanega znanja znamke Citroën, ki razvija vsestransko uporabna in prostorna vozila, v katerih je bivanje nadvse prijetno. Vsi njeni modeli so zvesti vrednotam znamke, saj ponujajo izjemno udobje in premišljeno zasnovo, ki poenostavi intenzivno in vsestransko življenje. Priročen in vsakodnevno uporaben novi ë-SpaceTourer ni le veliko enoprostorsko vozilo namenjeno za družine, prijatelje, športne navdušence in druge temveč se bolj kot kdaj koli doslej ponuja kot vozilo, primerno za poslovne uporabnike, ki se ukvarjajo s prevozom oseb.
Za evropski trg je na voljo v električni izvedenki, katere doseg se je povečal na 350 km (kombinirani cikel WLTP v fazi homologacije), zato je nadvse vsestranski za uporabo in ponuja idealno rešitev za mobilnost z nadzorovanimi obratovalnimi stroški. Poslovni uporabniki lahko na ta način sodelujejo pri energetskem prehodu, spodbujajo okolju prijazno podobo in zlasti ponudniki prevoznih storitev pridobijo dostop do območij z omejenim prometnim režimom.
OBLIKOVNA ZASNOVA: SODOBNA IN ELEGANTNA ZUNANJOST, KAKOVOSTNA IN FUNKCIONALNA NOTRANJOST
Ë-SpaceTourerse ponaša z oblikovno zasnovo, ki izraža moč in energijo. Njegovo mogočnost izraža zelo navpičen prednji del z visokim pokrovom motornega prostora. S svojo radikalno prenovljeno podobo se novi ë-SpaceTourerumešča med modele znamke Citroën s prenovljeno oblikovno identiteto. Slednja je še posebej opazna na okrasni maski, ki zajema novi ovalni logotip znamke. Novi emblem je videti kot izrazen in nadvse grafičen podpis, ki daje prednjemu delu vozila sodoben pečat. Logotip je na obeh straneh žarometov povezan z nadvse elegantno črno okrasno letvijo s tematskimi motivi dvojne puščice.
Prednja žarometa sta pridobila prenovljeno oblikovno zasnovo in simbol nove Citroënove identitete: oblikovno prepoznavne luči. Zanje je značilna vertikalna vrstica, ki povezuje dve vodoravni vrstici. Svetlobni podpis je zelo strukturiran, zlahka prepoznaven in prednji del navda s pridihom modernosti.
Prenovljen prednji del je nadvse skladen in kompakten, s svojo širino pa daje vtis robustnosti. Harmonično se ujema s preostalo silhueto, ki je izjemno preprosta. Ponudbi petih barv karoserije sta se pridružili dve novi kovinski barvi, siva Titanium in zelena Kapari, ki sta odslej na volj poleg bele Kaolin, sive Acier in črne Perla Nera. Na sredini 17-palčnih platišč zasledimo novi logotip, medtem ko so nova 17-palčna lita platišča pridobila bolj izrazen videz z novim sredinskim okrasom »spider«, v katerega je vključen novi logotip.
V notranjosti opazimo novo armaturno ploščo z inovativno oblikovno zasnovo, ki ni le elegantna temveč tudi izjemno praktična, po njeni zaslugi pa pride do izraza tehnologija zlasti z novim centralnim 10-palčnim zaslonom na dotik HD v zgornjem delu. Zavoljo odlagalnih mest z večjo prostornino, ki so odslej še številčnejša in bolj domiselna, pa nova oblikovna zasnova prispeva tudi k večji funkcionalnosti. Nosilca za skodelico na obeh straneh zgornjega dela sta na primer prenovljena, tako da lahko vanju odložimo celo pametni telefon in si s tem zagotovimo varen način shranjevanja. Na sredini armaturne plošče se nahaja novo zgornje odlagalno mesto, ki je večje in lahko vanj odložimo tablični računalnik. Pri bogatejše opremljenih izvedenkah je zaradi večje varnosti opremljen celo s pokrovom.
Na osrednjem delu armaturne plošče se nahaja novi upravljalni vmesnik, v sklopu katerega se nahajata izbirnik prestav in načina vožnje ter povečana odlagalna površina, ki zajema predel za brezžično polnjenje pametnih telefonov. Odlikuje jo tudi dekorativna obloga z aluminijastim učinkom, ki poskrbi za individualnost celotnega sklopa. Na enak način se po celotni širini armaturne plošče, med njenim spodnjim in zgornjim delom, razteza še en dekorativni dodatek v temno sivem barvnem odtenku. Slednji nakazuje na eleganco in lahkotnost ter krepi občutek širine in prostornosti.
Tudi volan je prenovljen in ima različna integrirana upravljalna stikala (telefon, avdio sistem, pomoč pri vožnji itd.), lahko pa je celo ogrevan. Njegova stilska zasnova ni le bolj funkcionalna in ergonomska temveč tudi bolj strukturirana, kar mu skupaj z novim logotipom na srednji blazinici daje sodobnejši videz.
ŽIVLJENJE V VOZILU: VIŠJE V DIGITALNEM SVETU
Glede na to, da imajo v današnjem izjemno povezljivem svetu kupci velikih enoprostorskih vozil povsem enaka pričakovanja kot kupci kateregakoli drugega vozila, je novi Ë-SpaceTourernaredil nov korak na področju vgradnih sistemov za povezljivost. Tako z vidika kakovosti zaslona kot tudi informacijsko-razvedrilnih vsebin vam novi ë-SpaceTourerponuja samo najboljše.
100-odstotno digitalna 10-palčna instrumentna plošča je pri vseh novih vozilih ë-SpaceTourerodslej na voljo serijsko. Na barvni instrumentni plošči si lahko voznik prilagodi prikaz ključnih informacij, poleg tega pa lahko pregleduje lične grafične prikaze v visoki ločljivosti.
Veliki 10-palčni osrednji zaslon HD in informacijsko razvedrilni sistem zadnje generacije.
· Novi ë-SpaceTourerje pridobil prenovljeni informacijsko razvedrilni sistem My Citroën Play, ki temelji na novem 10-palčnem zaslonu HD na dotik na sredini armaturne plošče. Ta zaslon na dotik, ki ga je navdihnila ergonomska zasnova pametnih telefonov, je nadvse enostaven in tekoč za uporabo. Z njim lahko upravljamo multimedijske funkcije, kot sta glasba ali telefon, ter nastavitve vozila. Prek funkcije zrcaljenja Wi-Fi ponuja tudi brezžično podvojitev vsebine pametnega telefona, ki je združljiva s protokoloma Apple CarPlay in Android Auto.
· Najbogatejša verzija tega sistema, My Citroën Drive Plus, vključuje povezljivo 3D navigacijo, ki v realnem času upošteva prometne razmere.
Na sredinski konzoli se nahaja nadvse priročna površina za brezžično polnjenje pametnega telefona (opcija), ki je na dosegu rok obeh potnikov na prednjih sedežih.
Dodatni priključki: Novi ë-SpaceTourerima kar štiri priključke USB C (dva na armaturni plošči in dva v drugi vrsti sedežev) ter dve 12-voltni vtičnici.
VSESTRANSKI, SODOBNI IN UDOBNI KOMBI, PRIPRAVLJEN NA VSAKO NALOGO
Novi ë-SpaceTourerse ponaša z učinkovito arhitekturno zgradbo, ki poskrbi za bivalno udobje, praktičnost in prilagodljivost najrazličnejšim vrstam uporabe. Ponuja prostorno notranjost, modularnost, prostornino v prtljažniku in vozne lastnosti, zaradi katerih si lahko potniki med vsako vožnjo privoščijo čas za sprostitev. Nadvse funkcionalno in modularno vozilo se prilagaja vsem potrebam.
Pametno in funkcionalno vozilo, ki se prilagodi čisto vsaki situaciji
To je idealen sopotnik za vsakodnevne potrebe, bodisi na podeželju ali v mestu. Z 1,90 metra višine lahko enostavno zapelje na vsa parkirišča. Vsestransko uporabno in razkošno vozilo je na voljo v dveh dolžinah karoserije, M (4,98 m) in L (5,33 m) in lahko sprejme do 9 potnikov, ponuja pa tudi številne možnosti za razporeditev notranjosti. Citroën Ë-SpaceTourerponuja številne konfiguracije »à la carte«, s čimer se prilagaja vsem željam in načinom rabe.
· Različne izvedenke: Novi ë-SpaceTourer ponuja številne konfiguracije. Zasebni uporabniki lahko izbirajo med petimi, sedmimi ali osmimi sedeži, medtem ko bodo poslovne stranke zagotovo zase našle idealno rešitev, ki se prilagaja njihovim potrebam in jim omogoča prevoz od 5 do 9 potnikov, vključno s paketom Business Lounge, izvedenko z visokim nivojem opreme, pri kateri so sedeži v drugi vrsti obrnjeni v nasprotni smeri vožnje in lahko sprejme do 7 oseb.
· 1. vrsta: sovoznikov sedež z naslonom za roke je možno preklopiti v mizico (odvisno od paketa opreme), tako da lahko v vozilo naložimo dolge predmete ali potnikom na zadnjih sedežih sprostimo pogled na cesto.
· 2. in 3. vrsta: sedežne klopi s tremi sedežnimi mesti, deljive v razmerju 2/3-1/3, so drsno pomične (odvisno od paketa opreme), preklopne in odstranljive; lahko jih ločeno drsno premikamo, s čimer lahko natančno nastavimo prostor v predelu nog potnikov; sedeži so odstranljivi, kar omogoča optimalno prostornino za prevoz večjih predmetov; za udobno sedenje imajo potniki na razpolago po naklonu nastavljiva naslonjala z vzglavniki.
· Zadnje sedeže lahko povsem enostavno odstranimo, s čimer se nam sprosti popolnoma raven pod in pridobimo optimalno prostornino za prevoz večjih predmetov.
· Bočna drsna vrata so lahko motorizirana. To je velika prednost še posebej za poklicne voznike izvedenk ë-SpaceTourer Business ali Business Lounge, ki lahko odpiranje ali zapiranje drsnih vrat sami upravljajo s prednjih sedežev, tako da se njihovim potnikom ni treba ukvarjati z odpiranjem vrat.
· Poleg tega ima vozilo bočna drsna vrata s prostoročnim upravljanjem, ki omogoča brezstično odpiranje in zapiranje bočnih vrat. Z nogo se moramo zgolj enkrat dotakniti vogala zadnjega odbijača, da se vozilo odklene in bočna vrata se samodejno odprejo na strani, kjer se nahajamo. To je velika prednost, kadar moramo najmlajše otroke posedeti v njihov sedež ali kadar moramo odložiti prtljago.
· Dvižno steklo na prtljažnih vratih omogoča, da priročno vzamemo prtljago iz prtljažnika ali da do njega dostopimo, kadar za vozilom ni dovolj prostora za odpiranje prtljažnih vrat.
Povsem brezskrbna potovanja
Tehnološko napredni model zastopa sodobno vizijo avtomobilskega segmenta, ki je prestal korenite spremembe, da lahko zadovolji visoke standarde vozil. Zavoljo bogate notranjosti, dvignjenega položaja za vožnjo in zastekljene strehe ponuja visoko stopnjo udobja in idealno rešitev za dobro počutje telesa in duha. Za izjemno dobro počutje v notranjosti poskrbita še vrhunska zvočna izolacija in optimalno udobje med vožnjo.
Ë-SpaceTourer ponuja uporabnikom kar 17 koristnih sistemov za pomoč, s katerimi je vožnja varna in brezskrbna. To so tehnologije, ki poenostavijo vsakodnevna opravila, kot na primer prostoročni dostop in zagon, pomoč pri speljevanju v klanec, kamera za pomoč pri vzvratni vožnji s funkcijo Top Rear Vision, prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go, pa tudi tehnologije za večjo varnost, kot so med drugim samodejno zaviranje v sili z zaznavanjem pešcev in kolesarjev, opozorilnik na voznikovo utrujenost, pomoč pri zadržanju vozila na voznem pasu, opozorilnik na nevarnost naleta, samodejni preklop luči, prepoznavanje prometnih znakov itd.
Servovolan je postal električni (in ni več električno hidravlični), s čimer smo zmanjšali potrebno silo in izboljšali okretnost.
MOTORJI: ELEKTRIČNI POGON ZA ŠE VEČJO BREZSKRBNOST
V Evropi je novi ë-SpaceTourer na voljo le v različici ë-SpaceTourers posebej obsežno paleto zmogljivih električnih pogonskih sklopov, ki so bili deležni dodatnih nadgradenj, da bi omogočili do 350 km dosega (kombinirani cikel WLTP v fazi homologacije).
ë-SpaceTourerje še posebej primeren za potrebe poslovnih uporabnikov (prevozniki, taksisti...), javnih organizacij, podjetij, klubov in združenj, družin in kakršnihkoli drugih »skupin«. Zagotavlja jim dovolj dosega za večino njihovih vsakodnevnih poti, udobje v vožnji brez primere, ki je tekoče, brez neprijetnega hrupa in tresljajev, dostop do območij z zakonsko predpisanimi omejitvami glede emisij CO2 ter nižje obratovalne stroške.
Motor z močjo 100 kW (136 KM) je še naprej na voljo z dvema vrstama litij-ionskih baterij, tako da lahko vsak kupec izbere tisto, ki je najprimernejša za njegovo dejavnost, odvisno od njegovih potreb in želja. Z baterijo s 50 kWh ponuja 224 kilometrov dosega (kombinirani cikel WLTP v fazi homologacije), kar je povsem primerno na primer za vsakodnevni prevoz potnikov od mestnega središča do letališča ali obratno. ë-SpaceTourerje zdaj še bolj vsestranski kot doslej, saj njegova baterija s 75 kWh ponuja do 350 km dosega (kombinirani cikel WLTP v fazi homologacije), kar je 20 km več kot prejšnja generacija.
Doseg vozila ë-SpaceTourer je mogoče dodatno povečati po zaslugi novega tristopenjskega sistema regenerativnega zaviranja, ki ga upravljamo z novima ročicama za volanom ter ga je mogoče prilagoditi voznim razmeram in vrsti naloge.
Ë-SpaceTourer je opremljen s 7,4 kW vgrajenim polnilnikom, za lažje polnjenje pa ga je mogoče opremiti s trifaznim polnilnikom (11 kW), ki je na voljo med opcijami. Na polnilnici WallBox s 7,4 kW se lahko baterija s 50 kWh popolnoma napolni v 6 urah in 40 minutah, baterija s 75 kWh pa v 11 urah in 20 minutah. Na polnilnici WallBox z 11 kW se lahko baterija s 50 kWh popolnoma napolni v 4 urah in 50 minutah, baterija s 50 kWh pa v 7 urah in pol. Na 100 kW hitri polnilnici je za polnjenje baterije od 0 do 80 % potrebno počakati le 38 ali 45 minut.